pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

ponedjeljak, 24. ožujka 2014.

Dom i dizajn - preuređenje i oslikavanje stilskog namjestaja

Ovo je nastavak preuređenja starog stilskog komada namjestaja iz prethodnog posta.Preuređenje i oslikavanje starog namjestaja me uvijek veseli.

prije - before



Radila sam makeover stare, drvene, stilske police, za vrijeme snimanja priloga za HRT "Dobro jutro, Hrvatska", ovo je njen konacan izgled. Ovako restaurirana i oslikana je unikatan komad namjestaja.

Prekrasan stilski vintage izgled drvene police, odredio je njeno oslikavanje. Bojala sam sa zelenom i prljavo bijelom akrilnom bojom.Na vitice i rubove stavila sam zlatnu antik patinu.
Odabrala sam, vintage motiv ruze, koju sam rukom oslikala zlatnom bojom, shemom krizica.
U unutrasnjost ladice stavila sam tockice - tufnice, bas su chic :)





Elegantna i retro, ukrasavat ce prostor Studio Terra Decor u Rijeci. Da li Vam se dopada?


Lijep pozdrav svima, do iduceg makeovera,
                                                                   xoxoxo  Biljana


Broj komentara: 30:

  1. Te ha quedado un mueblecito maravilloso.
    Besos

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si je skockala! Biće divan detalj u prostoru.:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno je uređen ovaj komad Biljo,baš djeluje posebno otmjeno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Nely :) da, posebno je otmjena, pa sam ju zato i pozlatila :)

      Izbriši
  4. Lijepa i nježna kombinacija boja; divno kao i uvijek. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Itekako je unikatan, kao i sve što tvoje ruke naprave! Imitaciju veza s križićima si super odradila!
    Bravo Biljana!
    pusa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Sanja, pohvala od majstorice rucnog rada je ne procjenjiva, hvala :) pusa

      Izbriši
  6. Precioso el mueble con el mismo dibujo que la silla, me encanta.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  7. Oh what a gorgeous piece. I love it. Thanks tons for linking to Inspire Me. Hugs, Marty

    OdgovoriIzbriši
  8. Ma, prosto obozavam tvoje radove....divno, predivno!Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  9. haces cosas preciosas,te dejo mi blog ,espero que te guste
    maitedecopart.blospot.com.es, un saludo!

    OdgovoriIzbriši
  10. What a beautiful table! I'm featuring it in this week's Power of Paint Spotlight over at powerofpaint.net

    OdgovoriIzbriši
  11. What a stunning little table! Love how you refinished it!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Precioso
    Me encanta el detalle del punto de cruz
    Un abrazo

    OdgovoriIzbriši
  13. Beautiful! I love the shape of the drawer! Thank you for sharing at What We Accomplished Wednesdays. Have a lovely weekend! ~Deborah

    OdgovoriIzbriši
  14. Thank you for sharing at the Anything Goes Bacon Time weekly linky. Very pretty and unique drawer.

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails