pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

srijeda, 6. kolovoza 2014.

Kreativna ideja i inspiracija: kutija za kruh





Da li Vam je dosadila, stara drvena kutija za kruh? Zelite joj promijeniti boju i izgled?
Mozda Vam, ova moja preuređena drvena kutija za kruh bude inspiracija :)
Nakon brusenja, kutiju sam bojala bijelom i zelenom akrilnom bojom za drvo.

Prije  -  before
Poslije  -  after
Jedna od mnogih ideja za makeover kutije, bila je i transfer tehnika sa vintage slikicama, ali na kraju sam se odlucila za decoupage sa sitnim cvjetnim motivima i malo sablone.


Do iduceg projekta prije i poslije, lijep pozdrav iz Rijeke,
                                                                         xoxo Biljana

Broj komentara: 20:

  1. Odlična ideja! Sada izgleda baš kako treba! Jako mi se sviđa!!!

    pusa

    OdgovoriIzbriši
  2. un gran cambio , la has dejado muy bonita ... besoss

    OdgovoriIzbriši
  3. Mnooooogo bolje, kao i uvek Biljo! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Fantastic! I have a similar bread box.which requires a make over!

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails