pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

srijeda, 8. siječnja 2014.

Kreativni radni kutak - Shabby Chic Radni Stol

U nedostatku prostora, vecina nas ima svoj radni, kreativni kutak u dnevnoj sobi. Ovo je mali makeover, koji je dao osobni pecat mom novom radnom stolu.

Ovo je moj stari radni stol, koji sam rucno oslikala vintage ruzicama

Provodim dosta vremena za radnim stolom on-line i htjela sam malo promjene,  pa sam zamjenila stari pisaci stol sa novim. Moj novi radni stol je, replika stilskog toaletnog stolica, koji sam ja personalizirala.

Prije - before




Napravila sam mali makeover: naglasila sam vitice i udubljenja sa bojom, promjenila sam ruckice, stavila sam okrugle staklene, a na srednjoj ladici, napravila sam transfer stare obiteljske fotografije i tako dala osobni pecat mom radnom stolu.
Nikad dovoljno mjesta za fotografije - uspomene, sjecanja...zasto i ladica na stolu nebi posluzila kao display za staru obiteljsku fotografiju :)
Kazu, da na radni stol treba staviti stvari koje ce ga uljepsati i pobuditi kreativnost, to sam i napravila.
Ovako sada izgleda moj kreativni radni kutak.



Do iduceg makeover, pozdrav svima xoxo Biljana

23 komentara:

  1. Kutak ti je predivan i prekodivan....ajme lipog li stola !!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Es un rincón de trabajo muy bonito y chic,Biljana!
    Besos

    OdgovoriIzbriši
  3. La mesa es una maravilla y el cuadro con las fotos de las niñas una belleza. Algunas de las niñas eres tu de pequeña?
    Un abrazo

    OdgovoriIzbriši
  4. Un mueble muy bonito... y el detalle del cuadro con la foto antigua es precioso
    un beso

    OdgovoriIzbriši
  5. ooo odličan kutak, vidim da je čak i desktop u skladu ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Precioso mueble, me encanta, y el detalle de las fotos, ¡genial!.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  7. Prelepo, prelepo, prelepo!! Divan sto, a kutak tako liči na tebe!!

    OdgovoriIzbriši
  8. ja sam već zamišljala kako izgleda tvoj radni kutak, mjesto na kojem se rađaju shabby ideje, gdje se planira realizacija vintage vješalica, pločica sa imenima, namještaja... ovako nešto mi je palo na pamet - skroz TI

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga Biljana, evo mene i do tebe, a čini mi se da sam odabrala pravi trenutak!
    Predivno si uredila svoj radni stol...ono...što reći...woooow...sve je na svom mjestu, ničeg previše ni premalo! Ja se na tvom mjestu uopće ne bi više odvajala od ovog stola! A tek sve ove dekupažirane i oslikane sitnice po zidu i na stolu...a tek tvoja slikica na ladici...ajooooj...jako je lijepi!!! Ja bi takav!!!
    Lp :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Un rincón encantador que tiene tu sello personal, me encanta!!
    Besitoss,

    Menchu, de Un Pedacito de Luna

    OdgovoriIzbriši
  11. your desk is lovely
    with its curvy and feminine legs

    Fridays Unfolded is back
    and i would love for you
    to stop by and join in!

    Alison
    Nancherrow (formerly Stuff and Nonsense)

    OdgovoriIzbriši
  12. que maravilla de mueble , te quedo precioso..... ¡¡¡ un beso

    OdgovoriIzbriši
  13. Que bonito y bien te luce este rincón tan encantador y delicado!!!
    Felicidades por el cambio una nota de personalidad.
    Lola

    OdgovoriIzbriši
  14. I love the photo behind the knob! What a wonderful touch!

    OdgovoriIzbriši
  15. Stopping by to let you know I featured your awesome desk from last weeks Whimsy Wednesday! You can see the post here...

    http://www.ohmy-creative.com/home/diy-details-stylish-home/

    Hope to see you again this tonight!
    Susan

    OdgovoriIzbriši
  16. What a sweet little corner to create! I love the photo on the drawer. So pretty. Thank you for sharing it at to What We Accomplished Wednesdays. Have a great week!

    Hugs,
    Deborah

    OdgovoriIzbriši
  17. What a beautiful creamy white desk! Featuring it in this week's Power of Paint Party spotlight.

    OdgovoriIzbriši
  18. This is gorgeous. I would love for you to share this fabulous post at our WIW Linky party. I hope you can join us!

    Paula
    Ivy & Elephants

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails