pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

ponedjeljak, 17. lipnja 2013.

Makeover - Oslikavanje Starog Namjestaja

Komad namjestaja, koji je stajao zaboravljen i pokriven prasinom. Stara komoda je izvucena od zaborava, preuređena s novim izgledom. Uredila sam ju naravno u romanticnom, retro, shabby chic stilu.
Asocijacije: ljeto, more, odredile su njen, njezni, vodenasti, tirkizni izgled.

Zelja mlade vlasnice, je bila da bude pasent, sa retro chic plocom sa obiteljskim imenima, koju sam joj ranije napravila, sjecate se
Nadam se, da ce vlasnica uzivati u maloj promjeni u svom interijeru. Saljem Vam, puno suncanih, morskih pozdrava, xoxo Biljana

32 komentara:

  1. o-o-o-o-dli-čno! biti će vrlo zadovoljna!

    OdgovoriIzbriši
  2. Fino, delicado.. ideal.. te felicito

    OdgovoriIzbriši
  3. Красиво и романтично,поздравления за добрата работа!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lijep komad namještaja! .
    Poljupci

    OdgovoriIzbriši
  5. I know the new owners will be in love with this beautiful piece. Great choice of colors.

    OdgovoriIzbriši
  6. Me gusta mucho la combinación de colores lo veo finisimo un besin

    OdgovoriIzbriši
  7. Biljo divim se uvijek i uvijek,tako nježno izgleda,baš romantično.

    OdgovoriIzbriši
  8. maravilloso trabajo , muy delicados los colores , besos...

    OdgovoriIzbriši
  9. I točkice unutra, divno! Osvježavajuće, ljupko, taman za ove vruće dane, apsolutno sve pogođeno :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Te ha quedado un mueble maravilloso, con un color muy dulce.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  11. Nježno i kao da miriše na more! Pun pogodak s ovim točkicama!
    I ja tebi šaljem sunčani, morski pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Qué precioso tono azul le has dado...me encanta

    Un beso

    OdgovoriIzbriši
  13. Wow, predivno, kao i uvijek.
    Lp, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  14. I like all the things you create..So shabby, so cute...

    OdgovoriIzbriši
  15. Hello Biljana,

    Visiting via VMG206 party...Your makeover is magnificent! Love the powdery blue hue, so soft and dreamy! So pretty! Hope you'll visit me!

    Poppy

    OdgovoriIzbriši
  16. Precioso, ese color azul me encanta, besos
    Tauro

    OdgovoriIzbriši
  17. Nice work!

    So glad you linked up with us at the BeBetsy BRAG ABOUT IT Link and Hop.

    Have a great week~
    Sharon and Denise!

    OdgovoriIzbriši
  18. Draga Biljana,tvoj rad je tako profesionalan.Moja je zelja da dostignem taj nivo.Isto tako ti se divim da si uspela da hoby pretocis u biznis.Svaka cast.Meni je rekla moja koleginica da ne zna osobu koja ima toliko kreativnosti a da nista ne uspe da materijalizuje.:((Imas nagradicu na mom blogu:))

    OdgovoriIzbriši
  19. Bardzo udana metamorfoza, a i kolorystyka śliczna.
    Uwielbiam stare meble, one mają duszę... ;)
    Pozdrawiam z Polski, Vika
    www.astrolabiumart.pl

    OdgovoriIzbriši
  20. This is beautiful!! Thank you so much for Linking Up at Brag About It this week. We are so happy to have you join us!
    ~ Megin of VMG206
    Please Link Up at my NEW party!! Open NOW (Sat thru Fri) @ DIY Showcase Link Party

    OdgovoriIzbriši
  21. plavo, vitice i točkice... baš kako i ja to volim!

    OdgovoriIzbriši
  22. This is so beautiful! I am new from southern charm. I would love for you to check out my blog and hopefully follow me back! Nicole

    OdgovoriIzbriši
  23. OH how pretty Biljana! I love making beautiful, old forgotten things. :)
    thanks so much for sharing on Project Inspired!

    Nancy

    OdgovoriIzbriši
  24. Beautiful! Well done.

    OdgovoriIzbriši
  25. Te quedó un mueble muy romántico. Precioso.
    Un abrazo

    OdgovoriIzbriši
  26. Hola: te ha quedado un mueble muy bonito
    Un abrazo

    OdgovoriIzbriši
  27. Such a pretty piece, I love it. Thanks tons for joining Inspire Me. Hugs, Marty

    OdgovoriIzbriši
  28. Very pretty! Thank you for joining Home Sweet Home!
    Sherry

    OdgovoriIzbriši
  29. You always have such lovely pieces Biljana. Thank you for sharing this at Shabbilicious Friday.

    OdgovoriIzbriši
  30. Such pretty soft colors. So very romantic. :D Thanks for sharing.
    p

    OdgovoriIzbriši
  31. Un estilo impecable y admirable, sencillamente fantástico.

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails