pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

petak, 27. travnja 2018.

Uredi svoj dom: Antikni nocni ormaric


Preuređeni antikni nocni ormaric sa mramornom plocom, star vise od 100 godina u novom redizajniranom obliku.

Prije  -  before
Antikni ormaric sam nabavila u Udruga Stari put Garici, okolica Rijeke


Zahvaljujuci deckima iz firme Eneos Rijeka koji su skinuli tri sloja stare boje, ormaric je ociscen i doveden u izvorno stanje.


Poslije  -  after


Nocni ormaric je neizostavni komad namjestaja u spavacoj sobi. Mjesto na koje odlažemo knjigu, kremu, kapi, nocnu svjetiljku...
Ovaj antikni alt deutsch odbaceni stari komad namještaja, dobio je novu priliku.



Ormaric je od masivnog drveta i furnira, obojala sam ga bijelom akrilnom bojom za drvo tehnikom isprani izgled. Na vrata sam rucno oslikala jednostavan pejzažni motiv.



Unutrašnjost nocnog ormarica obojala sam žutom akrilnom bojom za drvo i dekorirala pomocu starinskog valjka sa mustrom.




Dom je odraz naše osobnosti - detalji cine razliku i daju mu originalnost i posebnost.
Zato su projekti uradi sam savršeni, da uz malo mašte vaš dom osvježite i ucinite originalnim i posebnim.



Na vrata ormarica stavila sam novu staklenu ruckicu i kicanku :)


Pejzažni motiv akvarel tehnika, koji je bio inspiracija za oslikavanje vrata :)


Malo boje i mašte u interijeru cini vas dom posebnim i originalnim.
Budite kreativni i uživajte u bojanju!
Puno pozdrava iz suncane Rijeke!
                               xoxo Biljana

Broj komentara: 14:

  1. This is lovely. There is so much beauty in antiques and things that too often get thrown away.

    OdgovoriIzbriši
  2. The detail on the cupboard is just exquisite. So beautiful

    OdgovoriIzbriši
  3. Just beautiful! Thanks for sharing at Home Sweet Home!

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautifully done Biljana. It always makes me happy when an old piece can be restored and given a new life. I know you are really going to enjoy this one.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaaa thanks a lot Mary! Yes I do!
      Thanks for stopping by! xoxo

      Izbriši
  5. Me gustan los muebles antiguos porque por si solos cuentan historias.Te ha quedado muy bonita.
    Un beso

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post, jako mi se dopada tvoj blog :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    ดูหนัง

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails