pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

utorak, 17. rujna 2013.

Vintage Shabby Chic Dekoracija

Vintage Shabby Chic vjesalice za kuhinju. U interijeru kuhinje, vintage dekorativni detalji nezaobilazan su dio za toplu kuhinjsku atmosferu u ladanjskom retro stilu.
Dizajn vjesalica je u vintage shabby chic stilu, mogu se koristiti u kuhinji ( za kuhinjske krpe ), hodniku za kljuceve ili u svrhu, koju im sami namjenite:)
Kod uređivanja koristila sam: akrilne boje, vintage slike i krasopis pomocu transfer tehnike, escajg kao vjesalice i malo patine. Sve su slicne, ali ipak razlicite:)
Puno pozdrava do iduceg posta
                                                  xoxo Biljana



Broj komentara: 26:

  1. U pravu si, ovakvih slatkih detalja koji su i korisni nikad dosta. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Te han quedado unos trabajos preciosos.. me gusta mucho la composición y los stencil
    un beso

    OdgovoriIzbriši
  3. Muy bonitos y sencillos estos trabajos. Precisamente ahí radica su belleza.
    Besos

    OdgovoriIzbriši
  4. Son unos trabajos preciosos, me encantan.
    Saludos.

    OdgovoriIzbriši
  5. Qué bonitos¡¡ el de la vaca es monisimo¡¡

    Un beso

    OdgovoriIzbriši
  6. Que trabajos tan preciosos. Me encantan.
    Un abrazo

    OdgovoriIzbriši
  7. Tão lindos, tão delicados!
    Boa Noite!
    Ótima quarta-feira!
    Beijinhos.
    º° ✿✿ ♫° ·.

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivne.
    LP, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  9. Que bonitos y que buena idea para la cocina, besos

    OdgovoriIzbriši
  10. Very lovely and creative use of old silverware.

    OdgovoriIzbriši
  11. me encantan tus trabajos , el de la vaca es precioso.....¡¡¡ besos

    OdgovoriIzbriši
  12. slažem se, u kuhinji su ovakvi detalji must! Jako mi se sviđa tvoja izvedba!

    OdgovoriIzbriši
  13. Biljo ponestaje mi epiteta,ali zaista prekrasne stvari radiš,ovo bih uvijek poželjela u svom domu!

    OdgovoriIzbriši
  14. Muy bonitos trabajos, me encanta ese aire antiguo.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  15. to mi je tako dobro - žlice i pinjuri kao vješalice! možda se odvažim i napravim nešto slično

    OdgovoriIzbriši
  16. This is so pretty and so creative. I love it. Thanks so much for linking to Inspire Me. Hugs, Marty

    OdgovoriIzbriši
  17. I LOVE what you have done. You should come show off your creativity starting at 8PM CST at Craft Frenzy Friday! http://obsessiveandcreative.blogspot.com/2013/09/craft-frenzy-friday-6.html It won't be a party without you!

    OdgovoriIzbriši
  18. So very beautiful! Love the idea of the spoons and forks attached to the plaque. Well done! Catherine (newest follower of your blogging adventures!)

    OdgovoriIzbriši
  19. Your art is gorgeous. Thank you so much for linking up to ITS PARTY TIME! xoxo

    OdgovoriIzbriši
  20. Love those signs. I'm featuring them this week in the Power of Paint Party Spotlight.

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails