pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

ponedjeljak, 14. listopada 2013.

Časopis Lisa

Dobila sam poziv na suradnju u casopisu Lisa, na temu Dom u Shabby Chic stilu.
Ovim putem, jos jedanput zahvaljujem urednici Sandri Babic Horvat, na ukazanom povjerenju.
Lijepo je znati, da sve vise ljudi prepoznaje moj shabby chic stil u uređenju namjestaja i ostalih uporabnih i dekorativnih predmeta.
Ovo je danasnje izdanje Lisa - Jedini tjednik za svestranu zenu i clanak: Njezan i kreativan Shabby Chic stil uređenja, sa mojim savjetima pored slika.
Zahvaljujem svima, sto me citate i pratite na blogu, do iduceg posta pozdrav svima
                                                                                    xoxo Biljana


Broj komentara: 26:

  1. Čestitam. Ne kupujem taj časopis, ali ovaj budem.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma bravo Biljo,tvoji radovi zaslužuju punu pažnju,baš divno za časopis!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitam, Biljana! Ujutro ću odmah do trafike!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitam Biljo! I ja sarađujem sa Lisom ( na drugu temu) ovde i redovno ga pratim, a Lisa Moj Stan mi je jedan od omiljenih domaćih listova na temu uređenja prostora jer ima jako puno priloga sa shabby temama i prilozima.
    Srdačan pozdrav,
    Vesna

    OdgovoriIzbriši
  5. Opa!!! Čestitam od srca!! Odlična vijest, baš me veseli!

    OdgovoriIzbriši
  6. Bravo, čestitam ti.
    Lp, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  7. felicidades....¡¡¡¡ , un beso.... :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Congratulations Biljana, you realy deserve it, hugs

    OdgovoriIzbriši
  9. Bravo Biljana, iskrene čestitke, stvarno ste zaslužili!

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitam draga...nek se vidi ko je majstor!!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Svaka čast, bravo bravo draga :) To je divno! Šteta što ovdje kod mene ne mogu kupiti hrvatsko izdanje časopisa i što općenito shabby nije popularniji u Sloveniji...iako baš Lisa moje stanovanje je moj najomiljeniji časopis za uređenje doma, sa puno shabby interijera.

    OdgovoriIzbriši
  12. Oooo, daaaaa, već je bilo i vrijeme, tvoji radovi su kao stvoreni za taj časopis! Čestitke!

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails