pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

ponedjeljak, 27. svibnja 2013.

Shabby Chic Ormarić za Ključeve

Prije - before
Poslije - after
Preuređenje ormarica za kljuceve - poklon od moje kume, koji se vec dugo ne uklapa u interijer mog hodnika. Odlucila sam se za romantican, personalizirani redizajn.
U vintage okvir upisala sam Shabby Chic Home i prenela je transfer tehnikom na podlogu, a sliku sam uzela sa bloga Graphics Fairy
Decoupage, motiv ruzice (salveta) od Cath Kidston.
Unutrasnjost ormarica uredila sam pomocu sablona i transfer tehnike ( luster i slika- dugme mog bloga )
Zadovoljna sam, novim izgledom ormarica:)
Puno pozdrava svima, do iduceg posta xoxo Biljana




Broj komentara: 39:

  1. Un gran cambio, me gusta mucho
    Saludos y buena semana.

    OdgovoriIzbriši
  2. ovo mi je super, Biljana! još si i slova stavila, da se zna tko nije vratio ključ na mjesto :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ana, mi smo ti mala troclana obitelj i kod mene se mora sve znati:)

      Izbriši
  3. Me encanta Biljana, si por fuera es bonito, el interior es precioso...¿primero has hecho la transferencia y luego el estarcido, verdad??

    Un beso

    OdgovoriIzbriši
  4. Precioso.. un gran cambio
    felicidades!!
    cristina

    OdgovoriIzbriši
  5. Good Afternoon Biljana, How beautiful the new key cabinet is. You have transformed it into a thing of beauty. We have a Cath Kidson shop where I live and I love it.
    Best wishes to you,
    Daphne

    OdgovoriIzbriši
  6. Biljana unos trabajos preciosos.
    Un abrazo

    OdgovoriIzbriši
  7. Prelijepo, romantično, u tvom prepoznatljivom stilu! Ne znam da li mi je ljepši izvana ili iznutra! I ja uvijek sačekam neko vrijeme prije nego preuredim kakav poklon:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Droga Biljana, bardzo ładna szafeczka. Udana metamorfoza:)
    Dziękuje za odwiedziny u mnie. Pozdrawiam serdecznie!

    OdgovoriIzbriši
  9. Te ha quedado perfecto. Felicidades por este trabajo.
    Besos

    OdgovoriIzbriši
  10. I imas cime bit zadovoljna, jako lijepo si preuredila ormaric.
    Lp, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  11. Biljo preslatka mi je ova transformacija,nisam dugo vidjela nešto simpatičnije,jako lijep detalj:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Шикозно и много арт творение!!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Predivna preobrazba, vjerujem da se savršeno uklapa u tvoj shabby dom!

    OdgovoriIzbriši
  14. Bravo, predivan rad, super ideja za moj budući ormarić za ključeve, baš mi te boje i odgovaraju!

    OdgovoriIzbriši
  15. Un trabajo maravilloso, ha quedado elegantisimo e impecable.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  16. maravilloso trabajo , me encanta.... ¡¡ un beso

    OdgovoriIzbriši
  17. Odličan je Biljo, prelepo si ga uradila. :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Fabulous redo, I love it. Thanks so much for joining Inspire Me. Hugs, Marty

    OdgovoriIzbriši
  19. We love it! Thanks for sharing it on our BeBetsy BRAG ABOUT IT Tuesday. Wonderful site you have. xo Sharon and Denise

    OdgovoriIzbriši
  20. Oh that's great! I love love love this. Love taking old things and turning them into something pretty again.Thanks so much for sharing on Project Inspire{d}. Pinning :)
    Nancy

    OdgovoriIzbriši
  21. It also offers optimum exposures when you're shooting backlit with the help of HDR mode. Of course, doing backup is the best way to avoid image loss. It helps capture images in challenging lighting conditions, with an exceptional low-light performance.

    Review my homepage :: nikon d7100 review

    OdgovoriIzbriši
  22. You did a magnificent job on your remake!

    OdgovoriIzbriši
  23. WOW!!! Now, it is really beautiful!
    You have here so many wonderful things!! You are so skillful woman!:) Good ideas and hard work...:)
    Many greetings from Finland,
    Marikki

    OdgovoriIzbriši
  24. I host a weekly link party called "Seasonal Sundays". This week, in honor of my fourth blog-a-versary, I'm having a giveaway of a $100.00 gift certificate to HomeGoods/TJ Maxx. I'd love to have you join the fun!

    - The Tablescaper

    OdgovoriIzbriši
  25. That chartreuse green and white is new for you and I like it. Thanks for linking up.
    p

    OdgovoriIzbriši
  26. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  27. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  28. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  29. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  30. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  31. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  32. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  33. I love it! You made it so pretty! I love when something functional looks pretty, too.

    OdgovoriIzbriši
  34. That is so pretty and sweet Biljana. Thank you for sharing this at Shabbilicious Friday.

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails