pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

utorak, 17. ožujka 2015.

Dom i stil: Shabby chic drvena klupa





Da li volite, shabby chic stil u uređenju interijera?
Volim tu ljepotu ne savrsenosti, starinski ugođaj i osjecaj topline vlastitog doma, koju stvaras.
Volim jednostavan, romantican izgled namjestaja sa rustikalnim sarmom.
Ovo je makeover - preuređenje stare drvene klupe. Komad namještaja iz obiteljskog nasljeđa, kojem je pruzena jos jedna sansa. To je zahvalnost prema nasljeđu.
Kod redizajna i bojanja starog namjestaja, svakom komadu namjestaja, mozemo udahnuti osobnost i romantiku.


Bilo bi super, kad bi se prva faza brusenja, koja je prljava i najteza, mogla preskociti :)
Nakon brusenja i brisanja prljavstine vlaznom krpom, slijedi bojanje akrilnom bojom za drvo.

Za photo session, koristila sam stari vezeni i cipkani ukrasni jastuk, koji me vracaju u neka davna prosla vremena nasih mama i baka.
Nakon bojanja drvene klupe, slijedilo je oslikavanje.Dekoriranje - oslikavanje, je faza, koja me najvise veseli. Za oslikavanje klupe, koristila sam viticastu sablonu i vintage motiv ruze od Cath Kidston. Htjela sam, da zadrzi starinski izgled i bude romanticna, zenstvena i jednostavna.
Ispricavam se, zbog kolicine fotografija,ali tako mi je romanticna i nostalgicna, da ne mogu odoliti :)
Do iduceg projekta uradi sam, puno pozdrava iz oblacne Rijeke,
                                                                           xoxo Biljana





Broj komentara: 37:

  1. Много обичам такива стари клупи и вещи!!! Някога моята баба имаше, но по-дълга и много съжалявам, че не я запазих.! Поздрави за съхранената красота, Биляна и вдъхновение ти пожелавам!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Śliczna praca. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Un banquito-baúl precioooso!!! El dibujo de continuidad con esas florecillas queda muy lindo Biljana!!
    Besitosss!!

    OdgovoriIzbriši
  4. ovo sve što radiš izgleda savršeno i veoma mi se sviđa što uradiš, voljela bih i sama uraditi tako nešto ali jednostavno čini mi se da je za mene nedostižno, nikako se ne usudim probati a i uz svoje hobije do sad ni ne stignem, možda jednog dana, a do tad uživat ču u tvom divno urađenom namještaju koji stvarno ima svoj čar i draži...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Klaudiya hvala na lijepim rijecima :) kad budes imala vremena slobodno probaj, kako kazu: vjezbom do savrsenstva :) puno pozdrava

      Izbriši
  5. Que banco tan bonito te ha quedado con este aire shabby que tanto nos gusta.
    La guirnalda de flores es preciosa.
    Buen trabajo !!!
    Besos de las dos

    OdgovoriIzbriši
  6. que maravilla de mueble , muy original y útil , te ha quedado precioso... ¡¡¡ un beso

    OdgovoriIzbriši
  7. Un mueble precioso, como siempre tus trabajos, espectaculares.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  8. Que banco más bonito con ese aire shabby que tanto me gusta
    Un beso

    OdgovoriIzbriši
  9. Qué belleza, por favor!! Un gusto exquisito y una pieza bellísima!!
    Muchos besos, Biljana!!
    decorando de corazón

    OdgovoriIzbriši
  10. Divan makeover draga! Obožavam te stare klupe, tako su farmhouse style i neodoljive!
    Srdačan pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Vesna, da baš su posebne, nostalgične...
      Srdačan pozdrav draga i ugodan vikend :)

      Izbriši
  11. Precioso a demás de práctico!
    Te ha quedado muy romantico!
    Lola

    OdgovoriIzbriši
  12. I LOVE it!!!
    I love to paint and stencil.
    Thank you for sharing.
    Hugs from the USA.
    Elizabeth

    OdgovoriIzbriši
  13. Hi! Biljana. what a lovely blog you have. Since today , I``ll be your follower. You have a very beautiful works. If you want, you can visit me. Have a nice wednesday.

    OdgovoriIzbriši
  14. Wish I had such a beautiful bench...

    OdgovoriIzbriši
  15. Very pretty! Thanks for joining HSH!
    Sherry

    OdgovoriIzbriši
  16. Uvijek romantična Biljana! <3

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails