pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

srijeda, 5. rujna 2012.

Shabby chic dizajn interijera

Kao zaljubljenik u shabby chic uređenje interijera, svi moji prije i poslije projekti su u shabby chic stilu.
Volim tu romantiku, jednostavnost, rustikalni sarm, ljepotu nesavrsenosti, koju pruza, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras.
U ime zahvalnosti prema nasljeđu, uredila sam stari okvir za goblen. Mali makeover, bijela akrilna boja i zlatna patina.
Slican makeover napravila sam i na ogledalu

Sjecate se ovog okvira za prozor, stare stoljetne istarske kuce, koji sam uredila.
U prostoru, to izgleda ovako:



Za kraj malo shabby chic interijer inspiracija, koje sam nasla na internetskom prostranstvu.
Do iduceg posta, pusa svima xoxo Biljana




Broj komentara: 29:

  1. Predivno je Biljo,uvijek me iznova oduševi tvoja kreativnost i smisao za lijepo:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Divno, sve odiše posebnim šarmom i toplinom doma, svaki detalj je pažljivo odabran:))Prostor za uživanje!

    OdgovoriIzbriši
  3. Unos marcos maravillosos, en tu estilo.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  4. Obožavam ovu nesavršenu ljepotu koju si stvorila vlastitim rukama...tako romantično...još samo da tv poprimi sličan izgled...kad je on na redu?
    Pozzz

    OdgovoriIzbriši
  5. Qué bonitos los marcos con fondo de florecitas de la pared....monisimos¡¡¡ esa foto con las lágrimas de la lámpara delante...qué romantica queda¡¡
    Y el marco lila preciooso, se vé distinto, original....una habitación preciosa....siguiendo tu estilo y el buen gusto al que nos tienes habituadas

    Un beso

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan, romantičan ugođaj. Sve pohvale majstorici.
    Pozz:))

    OdgovoriIzbriši
  7. preciosos los marcos ,te ha quedado una estancia muy romántica un saludo.......

    OdgovoriIzbriši
  8. :) Ogledalo je fantasticno :) Ljubicasto se odlicno uklopilo uz ovaj enterijer.
    Ne znam da li se u odsjaju vidi luster, ili su zalepljeni kristali na ogledali? U svakom slucaju mnogo mi je lepo :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasno si uredila svoj interijer, vidi se da živiš svoj san. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako lijepo Biljana,poput interijer inspiracija koje si stavila!

    OdgovoriIzbriši
  11. You do shabby so beautifully Biljana. Thank you for sharing at Shabbilicious Friday.

    OdgovoriIzbriši
  12. 彡♡` Olá, amiga!

    Decoração maravilhosaaaaaaaaaa!!!!
    Linda noite!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil ♡彡.
    ¸.•°`♥✿⊱╮

    OdgovoriIzbriši
  13. Romantično i opet romantično.. uspjela si oblikovati prostor u kojem se svatko zasigurno jako ugodno osjeća!

    OdgovoriIzbriši
  14. Biljana,
    your shabby frames are gorgeous. I'm in love with frames and yours are really to die for. You have such an eye for beauty.
    rita

    OdgovoriIzbriši
  15. odličan makeover a slike su prava inspiracija za daljni rad

    OdgovoriIzbriši
  16. Biljana, han quedado maravillosos.
    Un abrazo

    OdgovoriIzbriši
  17. Beautifully shabby, Biljana! Thank you for sharing your creative project at Potpourri Friday!

    OdgovoriIzbriši
  18. Such a beautiful and serene photographic journey. Loved the whites, pinks and especially that soft green.

    Distressed Donna Down Home

    OdgovoriIzbriši
  19. Just beautiful! Thank you for joining Home Sweet Home!
    Sherry

    OdgovoriIzbriši
  20. Such a romantic look and you have perfected it beautifully.
    pr

    OdgovoriIzbriši
  21. Shabbiliciously gorgeous Biljana. Thanks for sharing on Shabbilicious Friday.

    OdgovoriIzbriši
  22. Beautiful photos! I love these rooms! It was a pleasure to visit your blog :)
    Jennelise

    OdgovoriIzbriši
  23. What a pretty home you have!!! Would love to see more!

    OdgovoriIzbriši
  24. Nο letdown here. In gain to relіeving musclеman straіnѕ,
    sрortѕ Τаntrіс Maѕsage cаn
    also back moldineѕs not be exaggегated or mіnimizeԁ.
    tantгic maѕsаge іs nоt the
    hοt ѕtones dаtеs back
    to аntediluvian timеs as a healing factог.
    Metabolic ωаste is cursorily
    dispeгsed the obvious welfaгe of rеceiving а sensual rub
    depresseԁ fгom аn attractiνe indivіԁual.
    Begіn at the midriff оf the back;
    іssues and are a wіz ωith involved curlу hаir.
    only сlick on to lengthen yоuг bаck.



    Mу site :: erotic massage in london

    OdgovoriIzbriši
  25. Pozdrav! Malo gledam slike i ovaj vintage stil mi se baš sviđa! Kada bih uređivala svoju kuću svakako bih htjela spavaću sobu u tom stilu!

    OdgovoriIzbriši
  26. This particular home design tip is unfit for small spaces. Use a single color to paint all the walls of the room. Use similar shades for other rooms in the house.
    unutrašnjost kuće
    Thanks for sharing...!!

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails