pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

srijeda, 21. ožujka 2012.

Shabby chic namjestaj & French chic pisaci stol

Prije  -  before
Poslije  -  after
Ne mogu vjerovati, ovo je moj 100-ti post, poznat vam je onaj osjecaj, kao da se dogodilo jucer, vrijeme zaista prebrzo prolazi:-( Posto je ovo poseban, slavljenicki post, neka i moj rad bude poseban. Napravila sam, makeover pisaceg stola u shabby french chic stilu. Oslikavanje akrilnim bojama, viticaste 3D sablone i patina.
Tako je elegantan i sarmantan, a pohabanost mu daje osobni karakter. Najvaznije je, da je zadovoljna Ivana, mlada i simpaticna  vlasnica ovog chic ljepotana:-))
Jos malo slika, uzivajte i budite kreativne, xoxo B.

54 komentara:

  1. super, puno mi se više sviđa u shabby izdanju nego na početku :-D

    OdgovoriIzbriši
  2. Uvijek me oduševi ovakva preobrazba ,a ovo je predivno!!!:)):))

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj da!Čestitam ti 100-ti post i želim ti još puuuno ovako predivnih postova i kreacija!Sretno :)):)):))

    OdgovoriIzbriši
  4. Congratulations and what a lovely desk.

    Hugs
    Elna

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasan stol i čestotke za 10 postova :)
    Lijepi pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tko se preda u tvoje ruke neće biti razočaran, već naprotiv, htjet će još!
    Majstorski odrađen posao! Komad namještaja uređenog u tvom stilu bi svatko poželio imati! Nenadmašna si!

    OdgovoriIzbriši
  7. Que cambio mas maravilloso y espectacular.
    besos¡¡¡

    OdgovoriIzbriši
  8. Menudo cambio! que belleza! se parece mucho al trabajo de mi amiga Luppa.

    OdgovoriIzbriši
  9. Beautiful job on the desk, and I love the piece on top as well.

    OdgovoriIzbriši
  10. Precioso...me gusta el resultado...todos tus trabajos son geniales...
    un abrazo

    OdgovoriIzbriši
  11. I love this pretty desk and your new blog header.

    hugs
    Sissie

    OdgovoriIzbriši
  12. prekrasan je!!verujem da je u njega ulozeno mnogo truda i vremena ali zlata vredi svaka minuta provedena na ovom poslu!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Odličan jubilarni post! Hvala ti na lepim radovima i idejama!

    OdgovoriIzbriši
  14. Divna obrada stola koja je zaslužila biti glavni akter u jubilarnom postu! Čestitam :))

    OdgovoriIzbriši
  15. Congratulations, Ii´s a fantastic job...

    OdgovoriIzbriši
  16. Stol je odličan... čestitke na 100tom postu!

    OdgovoriIzbriši
  17. Predivno, gledam i čisto odmaram oči!!!!! :)))

    OdgovoriIzbriši
  18. Another amazing work!!!! Johny is a very lucky person!!! Hugs

    OdgovoriIzbriši
  19. Biljo ja se istinski ne mogu prestati diviti tvojim radovima,ovaj stol mi je zaista nešto posebno,prelijep je..sve čestitke na 100-tom postu..lijep ti pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  20. Krasno kao i uvijek! Hvala Biljana za inspiraciju i ideje!

    OdgovoriIzbriši
  21. Čestitke za 100ti post!!! Kako dosta vremena moram provoditi za radnim stolom, za ovim bih taaaaako guštala sjediti i piskarati. Prava si majstorica, nema što!

    OdgovoriIzbriši
  22. Stol je jednostavno predivan...vjeruj mi tvoj blog je jedan od onih kojemu čitam baš svaki post...čestitam od srca...

    OdgovoriIzbriši
  23. Hvala drage moje, na posjeti i komentarima:-))

    OdgovoriIzbriši
  24. Love your beautiful table...love your blog and your wonderful pictures...thanks for sharing...I am your newest follower...

    OdgovoriIzbriši
  25. Que cambio!!!!!!! me encanta el resultado.
    Enhorabuena por tu trabajo.

    OdgovoriIzbriši
  26. LOVLEY JOB :)
    and do not miss.,..
    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    last week 110 Lovley Blogs..
    It is FUN:)
    WELCOME
    Håkan ( The Roseman)

    OdgovoriIzbriši
  27. Uma transformação e tanto!!!1Ficou belissimo,parabéns Biljana,abraçosss.

    OdgovoriIzbriši
  28. me encanta el cambio que le has dado... ¡¡¡ la has dejado preciosa.... un saludo......

    OdgovoriIzbriši
  29. You do incredibly beautiful work. I've enjoyed going from project to project on your blog. Very inspiring!

    OdgovoriIzbriši
  30. Beautiful! The detail on the petite desk is gorgeous!

    OdgovoriIzbriši
  31. Gorgeous, Biljana! Just gorgeous, girl!!! You always do such a fabulous job on your projects!! :)

    xoxo laurie

    OdgovoriIzbriši
  32. They will be fighting over this one. :D So pretty and chic.
    pam

    OdgovoriIzbriši
  33. Aaaajmeeee... što je dobar!!!!
    Ovako dobro urađene šablonice i patiniranje ja ne vidjeh nigdje nego kod tebe, predivno!!!!

    OdgovoriIzbriši
  34. Ovo je bio stvarno težak posao, svaka čast Biljana, napravila si divan makeover!!!

    Čestitke na 100-tom postu!

    Pusa. :)

    OdgovoriIzbriši
  35. I love it Biljana!! So sweet and charming! Sharing at the party tonight- thanks for linking up at FNF! :)

    OdgovoriIzbriši
  36. Great job, it's so pretty!
    Best,
    Gloria

    OdgovoriIzbriši
  37. krasno Biljance, devojce..cmok

    OdgovoriIzbriši
  38. Biljana, thank your for stopping by, we both did a desk...Must be desk week!

    Carol

    OdgovoriIzbriši
  39. oduševljena sam- voljela bih da sam ja ta ivana koju će veseliti!

    OdgovoriIzbriši
  40. prekrasan rad, napravljen sa mnogo mašte i pedantnosti!

    OdgovoriIzbriši
  41. Your creations and transformations are always such a joy to see! Beautiful job! :)

    xoxo laurie

    OdgovoriIzbriši
  42. Amazingly gorgeous! We'd love for you to share this at our link up! http://housewivesofriverton.blogspot.com/2012/04/riverton-housewives-round-up-11.html

    OdgovoriIzbriši
  43. The goal is to fоnd muscles up anԁ Tantric Μassage
    profеѕsorshiр еccentric of mortal.
    Үou maу give just about thе nearly myѕtісal of all the meridіаns.


    Feel free to surf to mу pаge :: sensual massage london

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails