pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

ponedjeljak, 2. prosinca 2013.

Makeover police i redizajn plocica za vrata

Stara, odbacena polica, dobila je novo ruho. Polica nam sluzi za sve i svasta i osim sto je funkcionalna, ona je i dekorativni element interijera. Ova polica je jednostavna i elegantna i moze se uklopiti u svaki interijer.
Staru, drvenu policu bojala sam prljavo bijelom akrilnom bojom i premazala voskom za antikni efekt.
Moze se koristiti kao zidna polica i kao podna polica.

Prije - before




Poslije - after
Romanticne plocice za vrata, uredila sam u shabby chic stilu: decoupage tehnika - cvjetni motiv sa Green Gate salvete i nazivi ispisani krasopisom - transfer tehnikom.


Lijep pozdrav svima, do iduceg posta,  xoxo  Biljana


Broj komentara: 19:

  1. Es precioso Biljana! Con ese aire romántico!
    Besos

    OdgovoriIzbriši
  2. Muy bonito¡¡ romantico y delicado
    Un beso

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno, ovaj vosak daje super efekt! I pločice naravno, prelijepe.

    OdgovoriIzbriši
  4. imala sam identičnu stalažicu al mislim da i dalje stoji jadna sama na tavanu... nije imala tu sreću pa da doživi sudbinu kao i ova tvoja

    OdgovoriIzbriši
  5. preciosos trabajos.... ¡¡¡ besoss

    OdgovoriIzbriši
  6. Me encantan tus trabajos. Muy bonitos.
    Un abrazo

    OdgovoriIzbriši
  7. Gorgeous. Thanks tons for linking to Inspire Me. Hugs, Marty

    OdgovoriIzbriši
  8. Какая красивая работа! Нежная, ничего лишнего....очень нравится

    OdgovoriIzbriši
  9. Great makeover, love the new design. Thanks tons for linking to Inspire Me. Hugs, Marty

    OdgovoriIzbriši
  10. Oh Biljana...your work is always soooo beautiful! You are such a talented artist! ♥

    xoxo laurie

    OdgovoriIzbriši
  11. I love your signs...Everything you make is always gorgeous!!

    Carol

    OdgovoriIzbriši
  12. I have shelves almost like this, only taller. I've been thinking of painting them white. Now I know what they will look like... fabulous! Thank you for sharing it at What We Accomplished Wednesdays.

    OdgovoriIzbriši
  13. Beautiful shelf makeover! I'm featuring it this week's PoPP!

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails