pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

ponedjeljak, 15. travnja 2013.

Romantican Retro Etui

Romantican, retro etui, za naocale, uređen decoupage tehnikom. Salveta sa pastoralnim motivom "la toile de Jouy". Bojanje prljavo bijelom akrilnom bojom i malo patine.
Etui i rokovnik, sad su komplet:)
Ovaj motiv salvete, me podsjeca na "english cottage".
Jedna od mojih ne ispunjenih zelja je putovanje u Englesku, mjesta gdje se snimala serija Midsomer Murders.Volim idilicne ruralne slike njihovih sela, pabova, kuca...Evo, mala setnja ...

Lijep pozdrav svima do iduceg posta xoxo Biljana

43 komentara:

  1. Kompletan doživljaj, savršeno. Hvala od srca :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala na ovom šrekrasnom poletku weekenda. Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  3. Etui je baš krasan; divan motiv sa salvete.

    OdgovoriIzbriši
  4. Love it, the napkin gives it an authentic feeling. Hugs.

    OdgovoriIzbriši
  5. Много красота-в комплекта и в снимките!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. I moja je želja otputovati na mjesto "Ubojstava u Midsumeru"!! Samo se nadam da nećemo završiti kao slučaj u seriji :))
    odličan etui, bravo!
    pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ha, ha, i ja se nadam:) Idemo zajedno Ana, bit cemo jace:)

      Izbriši
  7. muy bonita la funda...¡¡¡ besoss

    OdgovoriIzbriši
  8. Hellо wоuld you mind sharing whіch
    blog platfοгm yоu're working with? I'm gοing tο staгt mу oωn blog in the near futurе but I'm having a tough time choosing between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your layout seems different then most blogs and I'm looking foг
    something сompletely unique.
    P.S My apologies for being оff-tоpic but I haԁ to aѕk!


    Ηere is mу hοmepаge saving money at disney world

    OdgovoriIzbriši
  9. Hello, my blog platform is Blogger ( BlogSpot )
    Thanks for stopping by:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja isto obožavam Misummer! Muž i ja često uspoređujemo naše krajolike s njihovim, baš maštajući o vožnji kroz te idilične krajeve. Koja prva ode, obavezno dijeli dojmove!!!

    Divan, dražestan etui!

    OdgovoriIzbriši
  11. Que bonito Biljana, muy original y unico, besos
    Tauro

    OdgovoriIzbriši
  12. super preuređenje etuia... i kad kreneš u midsomer, povedi i mene ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hocu draga, idemo u Midsomer zajedno, mozemo organizirati i druzinu, ima nas dosta zainteresiranih:)

      Izbriši
  13. Predivan uzorak Biljana! Kad gledam Midsomer redovno na kraju jedva da znam o čemu se radi u epizodi jer samo zjakam detalje koji me fasciniraju. Bila sam samo u Londonu i nisam čak bila ni Portabelo roudu a kamoli da sam švrljala po selima:-(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vesna, iste smo i ja samo zjakam, steta sto nisi malo svrljala po selima:)

      Izbriši
  14. Divno Biljana tako elegantno djeluje ovaj etui,zaista savršeno uvijek..hvala ti na ovoj šetnjici,i moja želja je otići tamo,jednom ćemo zajedno..važi..lijep ti pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  15. Another wonderful job.. I love it

    OdgovoriIzbriši
  16. Obožavam plavo, tako da je ovaj etui uz ovaj motiv, apsolutno romantičan!

    OdgovoriIzbriši
  17. Нi to every , for the reaѕon that I am genuinely κеen of rеadіng this blοg's post to be updated on a regular basis. It carries pleasant stuff.

    Also visit my web page :: can you get rid of herpes

    OdgovoriIzbriši
  18. Wonderful beat ! I would like to apprentіce whilst уou amend yοur wеb site, how could i subscribe foг a blog sіte?
    The aсcount hеlped mе a appгοpгiate deal.

    I ωere a littlе bit acquainteԁ of thіs your broadсast provided vivid tгansparеnt idea

    Loοk at my ωeb pаgе fruit machines for sale

    OdgovoriIzbriši
  19. Prelep je...ima ono nešto, posebno, izuzetno.
    Vrlo lepe fotografije.

    OdgovoriIzbriši
  20. ¡Maravillosos! Te han quedado delicadisimos y elegantes.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  21. LOVE LOVE LOVE the glass case covered in the toile de juoy material , my favorite material
    looking

    OdgovoriIzbriši
  22. Good Afternoon Biljana, I love Midsommer Murders, it is a programme I watch here in England.....but I would not like to live in the village as there are too many murders!
    I adore your glass case, the decoupage is so very pretty.
    I have enjoyed reading your blog and I am fascinated by the art of decoupage that I have become a new follower. I would like to invite you to visit me at Ivy, Phyllis and Me!, the front gate will always be open, you just have to walk through it.
    Best wishes from England.
    Daphne

    OdgovoriIzbriši
  23. What a neat idea! And love the pictures!! Thanks so much for sharing it on the Project Inspire{d} party this week. :)
    Nancy

    OdgovoriIzbriši
  24. Hey hun!
    I just found your blog and I love it!!!
    you look so amazing, love you style!!
    nice lay out and really good job!!
    I have also a Give Away on my blog with a
    50$ Gift Card for clothes shopping on Hot Miami Styles!
    3 winners!!!:)

    xoxo

    www.fashionrailways.com

    OdgovoriIzbriši
  25. Loved the etui in the blue toile. Beautiful photos of your dream place!

    OdgovoriIzbriši
  26. Beautiful blue toile...oh, how I would love some of those napkins. Do you know who makes them?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thanks, napkins made Ihr (Ideal Home Range) Germany:)

      Izbriši
  27. This makes a very common item over the top elegant and gorgeous! Love the image that you chose.
    Hugs,
    Patti

    OdgovoriIzbriši
  28. As usual I love it Biljana! It makes that plain old eye glass case a lovely work of art. Thanks for joining us at Transformed Tuesday.

    Hugs,
    Peggy~PJH Designs

    OdgovoriIzbriši
  29. So very pretty! Thank you for sharing this at the Anything Blue Friday party at The Dedicated House. Hope to see you again at the bash! Toodles, Kathryn @TheDedicatedHouse

    OdgovoriIzbriši
  30. Prelijepo, obožavam ovaj motiv! Joj, gdje si dobila ovu salvetu?! I ja obožavam englesku prirodu, seriju Midsummer murders smo sve već pogledali, trenutno gledamo Poirota, engleske serije su najbolje! Želim ti da ti se ostvari želja uskoro!!

    OdgovoriIzbriši
  31. Hvala Jagoda:) slucajno sam naletila u jednom hipermarketu, to su Ihr salvete.

    OdgovoriIzbriši
  32. Jako lijepo, vrlo jednostavno a lijepo. Sviđa mi se starinski stil.

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails