pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

petak, 27. rujna 2013.

Preuređenje starog namjestaja - Antique Dresser Makeover



Preuređenje starog namjestaja je popularan trend u uređenju interijera. Ujedinjuje toplinu rustikalnih elemenata, eleganciju i starinski sarm.
Ne bacajte stari namjestaj! To su uspomene, na nase bake-none, udahnite im novi zivot i obucite im novo ruho.
Stari stilski toaletni stol - psihu, obojala sam akrilnom sivom bojom za drvo (po zelji njezine vlasnice). Za postizanje shabby efekta, koristila sam tehniku ispranog izgleda - distressed french style ( dobije se vise karaktera - teksture).
Za dekoriranje koristila sam se sablonom i prljavo bijelom bojom.
Ovako uređen i stiliziran komad namjestaja, imat ce posebno mjesto u jednoj kamenoj kuci na otoku Krku. Vlasnica je s puno ljubavi i paznje pristupila uređenju kamene kuce, cija ce 4 zida uljepsavati ovaj prelijepi redizajniran, stilski komad namjestaja.

Prije  -  before





Poslije  -  after



Zahvaljujem Megin sa bloga VMG 206
Vintage Shabby Chic Decor

Zahvaljujem Maryann sa bloga Domestically Speaking

Paint Party - Come share your paint projects

 #6 ~ sweet Bon Appetit sign from Biljana Shabby


Puno pozdrava do iduceg posta, xoxo Biljana

Broj komentara: 30:

  1. Qué preciosidad de mueble....menudo cambio verlo pintado de ese tono gris-blanquinoso....gana muchisimo

    Un beso

    OdgovoriIzbriši
  2. Браво,поздравления за отличната работа!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. nemam riječi za ovo, prekrasno je !

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlično izvedeno!! Ukrasiće dom vlasnice i daće mu šarm!! Bravo Biljo! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Qué bonito trabajo... creo que te ha quedado precioso.
    Un saludo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Biljana, sjajno. Prava si majstorica.

    OdgovoriIzbriši
  7. Bijana..This is absolutely gorgeous, like everything you do!!!

    Carol

    OdgovoriIzbriši
  8. Que trabajo tan bonito.. el mueble ahora luce genial
    felicidades
    un beso

    OdgovoriIzbriši
  9. Biljo namještaj je prekrasno uređen,siva boja mi je omiljena na namještaju daje jednu posebnu elegantnu notu.

    OdgovoriIzbriši
  10. muy bonito , el mueble ha ganado mucho con el cambio que le has hecho , me encanta..... ¡¡¡ un beso

    OdgovoriIzbriši
  11. Mnogo mi se dopada, prelepo je.
    Naradila si se, ali se trud isplatio, ovkava lepotica zaslužuje da joj se život u večnost produži :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Una restauración espectacular, te ha quedado precioso.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  13. It looks beautiful. Your site is spectacular.
    Thanks for sharing.
    Hope to see you on my blog:)

    OdgovoriIzbriši
  14. Oh wow, this is gorgeous. What a fabulous makeover. Thanks tons for linking to Inspire Me. Hugs, Marty

    OdgovoriIzbriši
  15. What a fabulous makeover on this antique dresser. The color is perfect for the piece!

    OdgovoriIzbriši
  16. That looks great! What a difference from the before!

    Thanks for linking up to The Creative Home & Garden hop. : )

    OdgovoriIzbriši
  17. Espectacular el cambio....
    Besos

    OdgovoriIzbriši
  18. This is beautiful!! Thanks for sharing on DIY Sunday Showcase!

    OdgovoriIzbriši
  19. Wow! koji komad namještaja. Odlično si ga sredila

    OdgovoriIzbriši
  20. Absolutely beautiful. What an amazing transformation.

    OdgovoriIzbriši
  21. Jednostavno i profinjeno. Obožavam vašem radove. LP

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails