pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

srijeda, 29. listopada 2014.

Bojanje i uređenje starog namještaja: Uradi sam, prije i poslije


Bojanje starog stilskog stolica - konzole, koji je nekad sluzio kao pomocni stol u kuhinji u mojoj roditeljskoj kuci. Ovaj stari drveni stolic, za mene ima neprocjenjivu emotivnu vrijednost, sretna sam sto ga danas mogu koristiti u interijeru kreativne udruge shabby chic u Rijeci, opet u funkciji pomocnog stolica :) Ipak je stari dasa, zasluzio malo bojanja i uljepsavanja :)

Prije  -  before

Poslije  -  after

Makeover konzole radila sam sa bojama - chalk paint by Annie Sloan. To su kredaste boje, bojala sam sa zelenom Versailles i prljavo roza Antoinette.
Na donju policu stavila sam jednu sablonu ruze. Kad se boja osusila, cijeli stol sam presla svijetlim i tamnim voskom za zastitu i lagano rubove osmirglala.
Ovako preuređen, lijepo se uklopio u interijer "sobicka".


Do iduceg projekta prije i poslije, puno pozdrava iz Rijeke,
                                                                               xoxo  Biljana

22 komentara:

  1. Preciosa la mesita en dos colores.
    Feliz Halloween.
    Besos de las dos

    OdgovoriIzbriši
  2. Unas calabazas lindísimas y la mesita, ummmm.....preciosa!!
    Besitosss!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Te ha quedado monisima con la combinación de los dos colores.
    Un beso

    OdgovoriIzbriši
  4. Te ha quedado monisima con la combinación de los dos colores.
    Un beso

    OdgovoriIzbriši
  5. The table looks good with the new colours!

    OdgovoriIzbriši
  6. preciosa mesa , con los dos colores queda muy bien , besoss

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasan stol, nadam se da ćemo doći naučiti. Lp.

    OdgovoriIzbriši
  8. Preciosa mesita, y le has dado un toque encantador. Besos

    OdgovoriIzbriši
  9. So pretty! Thanks for sharing at Home Sweet Home!
    Sherry

    OdgovoriIzbriši
  10. What a sweet little table. I like the green and pink together. Very shabby chic. Thank you for sharing at What We Accomplished Wednesdays. Have a great weekend!
    Blessings, Deborah

    OdgovoriIzbriši

  11. Please keep us informed like this. Thank you for sharing

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails