pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

ponedjeljak, 8. listopada 2012.

Kreativna ideja i inspiracija & Retro vintage skrinjice

Personalizirane vintage - shabby chic  skrinjice, za vjencanje, proslave godisnjica, rođendana i sl. Skrinjice sam uredila u romanticnom retro stilu.
Bojala sam akrilnim bojama, 3D sablone s kitom za drvo, fotografije pomocu transfer tehnike i patina.
Za patiniranje, prvi put sam koristila vosak za antik efekt, tamni i neutralni, koji je novost u hoby ducanu.Dobro se nanosi i razmazuje na podlogi, samo da je za nijansu tamniji.
Do iduceg posta, pusa svima xoxo Biljana
Prije  -  before
Poslije - after



Broj komentara: 25:

  1. Biljanice moja ovo je više nego predivno!
    Super su ti ove šablonice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga melanzana:-) Sablone su 3D, di si ti nestala???

      Izbriši
  2. Biljana! Piękne skrzyneczki, prawdziwe cuda:))
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdgovoriIzbriši
  3. So lovely - as usual you captured a true vintage feel!

    OdgovoriIzbriši
  4. ove škrinjice me oduševljavaju! posebno nešto !

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlično,šablone su fenomenalne (a i sve ostalo)!

    OdgovoriIzbriši
  6. Hej, možeš li molim te napraviti tutorial (ako već nisi :)) kako radiš transfer fotografija? Jer sam isprobala već nekoliko načina i nijedan nije baš bilo uspješan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. http://melanzana-iovoiono.blogspot.com/2012/03/stalak.html?showComment=1330728657635#c9171060911537719821
      Evo draga, nasa blogerica melanzana ima turtorial za transfer. Na isti nacin sam i ja radila fotke

      Izbriši
  7. I love the idea. so original. and as usual your 3-d stencil decors are amazing. I'm a wee bit jealous of your talent and creativity LOL!
    rita

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna ideja sa transfer tehnikom!

    OdgovoriIzbriši
  9. Uvijek elegantno i rafinirano, s mnogo tutoriala i fotki. Pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  10. Me encanta la caja, me gusta el detalle 3D con stencil y la rosa has puesto dentro de la caja es Divina! Felicidades

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlicno. Jednom sam probala transfer tehniku i nisam bila zadovoljna. Ti si to odradila predobro.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ovako personalizirane kutije su mi baš odličan detalj za poklon... prekrasno uređene, šablona je baš odlična!

    OdgovoriIzbriši
  13. Qué detalle más bonito para regalar, me gusta mucho¡¡

    Un beso

    OdgovoriIzbriši
  14. Biljo prekrasne su,stvarno divna ideja za poklon:)

    OdgovoriIzbriši
  15. Divno si sve iskombinirala, a transfer ti je ispao super! Predivni pokloni:))

    OdgovoriIzbriši
  16. Una caja maravillosa, elegantisima.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  17. Bozanstvene kutijice. Obozavam dekupaz, zaista je mocan i svestran! Divan blog

    OdgovoriIzbriši
  18. Unos trabajos muy bonitos, preciosos,te sigo, besos.

    OdgovoriIzbriši
  19. rеcent gгaԁuates may find tantric masѕagе ωorκshopѕ in building yοur own
    stuԁies shοwed similar results. Marma ΤheгapуАcсoгding to Ayurνeda the ancient ӏndіаn
    system οf medicinе idolised by half of Hollywoоd, that
    nefarіousnesѕ!

    Heге іs my blog :: tantric massage In london

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails