pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

ponedjeljak, 30. prosinca 2013.

Retro Chic Kutija za Album za vjencanje - wedding book

Retro kutija za album za vjencanje - wedding book. Albumi za vjecnu uspomenu, samo su jedan od detalja za potpuni vizualni dojam vaseg vjencanja.Trajne i romanticne uspomene na dan vjencanja, koje se cuvaju u ovoj retro kutiji za album.
Kutiju sam uređivala raznim tehnikama: decoupage, transfer, 3D sablona, sablone i zlatna antik patina.




Zahvaljujem Maryann sa bloga Domestically Speaking sto je u svom Paint Party-iju istaknula moj stol-policu i redizajn kutije iz proslog posta.


Power of Paint Linky Party

 #2 ~ beautiful shelf makeover from Biljana Shabby


Power of Paint Party... come share your paint project!
#5 ~ cute musical crate from Biljana Shabby

Ovo su fotografije, sa mog nedavnog putovanja. Prosetajte sa mnom ulicama carskog grada Beca. Grad kulture, koji odise sarmom i posebnim ugođajem. Odusevile su me njegove prekrasne građevine, parkovi, crkve i velicanstvene palace. Vrijeme je blagdana, Bozicni sajam u Becu je na svakom vecem trgu ili pored crkve, slike govore vise od rijeci.
Vama i vasim obiteljima zelim svako dobro, zdravu, sretnu i veselu Novu 2014 godinu.
Do iduceg makeovera, xoxo  Biljana



Broj komentara: 16:

  1. Un trabajo maravilloso
    Feliz Año Nuevo
    un beso

    OdgovoriIzbriši
  2. Biljana, kutija za album je izvaredna, kao i svaki tvoj rad :)
    I moram ti reći da totalno pašeš u ovu zadnju i predzadnju sliku, skroz tvoje okruženje!
    sretnu novu godinu ti želim, puno uspjeha i veselja i na polsovnom i na privatnom planu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala Ana, sve znas :) i tebi svako dobro u Novoj godini

      Izbriši
  3. Bardzo piękny blog, Twoje prace są śliczne. Lubię wakacje w Chorwacji, kocham Peliesac, piękne morze, słońce, zabytki, pyszne jedzenie, Pozdrawiam z Polski

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelijepa kutija s tvojim prepoznatljivim pečatom! Divne slike iz Beča, 2014. ga definitivno moram posjetiti!!
    Naj, najljepše želje u Novoj godini, neka ti donese sve dobro i lijepo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala Jagoda i tebi sve naj naj u Novoj godini :)

      Izbriši
  5. Preciosa caja y Viena es fantástica.
    Feliz año nuevo
    Besos decosur

    OdgovoriIzbriši
  6. super je kutijica...kao i sve što se može naći na ovom blogu :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Me encanta tu entrada!!!
    ¸☆´.•´
    .•´✶`*.
    *.*★v . ✶•´ ☆´,•*´¨★
    ¸✶.•´¸.•*´✶
    ☆´¸.•★´ ¸.✶* ☆★
    ╱◥◣
    │∩ │◥███◣ ╱◥███◣
    ╱◥◣ ◥████◣▓∩▓│∩
    │╱◥█◣║∩∩∩ ║◥█▓ ▓█
    ๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩
    Mucha felicidad para ti y tu familia en este nuevo año 2014.
    Un abrazo muy cariñoso desde Tenerife.

    OdgovoriIzbriši
  8. predivna kutija, kladim se da će isto takve biti i uspomene koje čuva :D
    odlične fotke s putovanja, hvala što si ih podijelila s nama :D
    sve najbolje ti želim i u ovoj godini :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Una caja maravillosa y unas fotos espectaculares.
    Te deseo un Feliz 2014.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails