pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

srijeda, 20. ožujka 2013.

Retro Chic okviri za fotografije

Uradi sam, mali makeover, uređenje  drvenih okvira za fotografije, u retro shabby chic dizajnu.
Postojece drvene okvire bojala sam bijelom akrilnom bojom, na jedan stavila 3D sablonu ruze i lista, a drugi samo patinirala zlatnom antique pastom. Kao dekor u njih sam stavila komad tapete - vintage cvijetni motiv.Ovu tapetu sam koristila kod uređivanja moje staklene vitrine, sjecate se

Mala inspiracija, kako malim romanticnim detaljima, uljepsati svoj interijer.
Nadam se, da ce se uspavana kreativnost probuditi sa dolaskom ljepseg vremena;-)


30.03.  Brtonigla u Istri odrzava se Proljetna romantika, Sajam u Shabby Chic stilu
ovim putem Vas pozivam da dođete na druzenje. Bit ce nam lijepo:-)
Vidimo se u Brtonigli, pozdrav svima xoxo Biljana

Broj komentara: 18:

  1. Me gustan mucho tus trabajos y te sigo desde España.Felicidades.ANA

    OdgovoriIzbriši
  2. Biljana, maravilloso todo, el armario me encanta.
    Besos.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasni su, shabby chic i spretne ruke čini čuda!

    OdgovoriIzbriši
  4. Красота и романтика!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Biljo zaljubljena sam u ove tvoje romantične radove,ružice osvajaju zaista,prelijepo je sve:)

    OdgovoriIzbriši
  6. unos marcos preciosos....¡¡ y el armario me encanta... besos.... :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Divno, kao i uvijek! Volim ženstvenost i eleganciju tvojih radova! Odlično kao i uvijek!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. These are so neat! Just perfect because I just found and old oval frame just like this! Thanks for the inspiration.
    Hugs,
    Patti

    OdgovoriIzbriši
  9. El armario ha quedado precioso.

    Un saludo

    OdgovoriIzbriši
  10. sooo pretty, love the fabric pattern.
    rita

    OdgovoriIzbriši
  11. Unos marcos divinos, el aramario es una divinidad.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  12. ich liebe ihre dekoration und die farben!!! alles liebe von angie aus deutschland

    OdgovoriIzbriši
  13. These turned out so beautiful. Love their look.
    I am your newest follower.
    Have a great week,
    Bev
    @http://eclecticredbarn.blogspot.com


    OdgovoriIzbriši
  14. It's really beautiful as usual, you have such talent!

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails