pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

nedjelja, 10. travnja 2011.

Shabby chic & vintage vjesalice

  
Prije  -  before
Volim jednostavan, shabby, vintage izgled. Mislim, da sam to postigla sa ovim vjesalicama.
Za izradu koristila sam akrilne boje, 3D sablona sa kitom za drvo, vosak za shabby efekt.
Tko je pocetnik moze pogledati moj tutorial - shabby chic vjesalica, na lijevoj strani bloga, bit ce mu od velike pomoci.
Ove shabby vjesalice, bit ce udomljene u kuhinje, mladih, modernih zena. Kuhinje nisu shabby, ali i ovo je pocetak, a raznolikost u interijeru je OK. Nazvala sam ih "dan i noc":-)
Pusa svima, do iduceg posta.






62 komentara:

  1. Jako domišljato! :) Gdje se mogu nabaviti šablone?

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastic! I like it a lot.
    hugs, Gerrie

    OdgovoriIzbriši
  3. GREAT!BEAUTIFUL!FANTASTIC!!!!
    MANY KISSESx2

    OdgovoriIzbriši
  4. I meni se jako sviđaju, predivne su..
    Starog pribora imam, još da nabavim šablone i okušam se u stvaranju ovih ljepotica..

    OdgovoriIzbriši
  5. Hola Biljana, como siempre preciosos trabajos y la idea de las cucharas y tenedores muy original.
    un beso ``````````

    OdgovoriIzbriši
  6. dan i noć su savršen spoj:))....za mrvicu mi je crna nekako upečatljivija ali zato je bijela tu da da ravnotežu:))....
    opet si nadmašila samu sabe:))...

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovu sablonu sam kupila u Megacolor-u u Zagrebu, a inace mogu se kupiti u hobistickim trgovinama.

    OdgovoriIzbriši
  8. Wspaniały pomysł!!! Rewelacyjne wieszaki sztućcowe :)))

    Pozdrawiam serdecznie
    Marta

    OdgovoriIzbriši
  9. omg, divno je! davno sam objavila nečiji strani tut na ovu temu i drago mi je da vidim da postoji i hrvatska inačica :) ja bi cijelu borduru od tih vješalica htjela u kuhinji ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrasno, prekrasno, prekrasno! Nadam se da će te netko tko preuređuje ili uređuje restoran u "rustikalnom domaćem" ugođaju angažirati za ovakve vještalice.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ove su vješalice P O S E B N E!!!!! Prekrasan detalj za kuhinju. Odlična mi je ideja kako iskoristiti vilice i žlice kao vješalice!
    Pusa :))

    OdgovoriIzbriši
  12. Super pomysł Biljana!! Rewelacja!!
    pozdrawiam

    OdgovoriIzbriši
  13. Jako lijepo,kao i uvijek Biljana!Biti će divan ukras.

    OdgovoriIzbriši
  14. Svaka za sebe je predivna, ali zajedno su mi jednostavno neodoljive!!

    OdgovoriIzbriši
  15. Dan i noć, žica i vilica...OMG...ovako nešto super ludo još nisam vidjela...ovaj tren sam pomislila da bi to mogla predložiti svom suprugu, a on bi mi rekao dam sam stvarno luda :)))
    Odlična šablona, odličan rad i odlična ideja!!!
    Bravo Biljana, shabby kraljice, ti to radiš najbolje!!!

    OdgovoriIzbriši
  16. ¡Qué bonito trabajo! me encanta como te ha quedado.
    Besitos desde España

    OdgovoriIzbriši
  17. Svidja mi se ova ideja da se koristi zlica i pinjur za vesalica. A ova tvoja izvedba je skroz simpaticna

    OdgovoriIzbriši
  18. Ludo burazeru , ludooooooooooooo. Kissssssssss

    OdgovoriIzbriši
  19. świetne wieszaki! Bardzo pomysłowe:-)
    Pozdrawiam
    Lusi

    OdgovoriIzbriši
  20. Precioso trabajo,, otro gran acierto.
    un saludo
    Cristina

    OdgovoriIzbriši
  21. ઇઉ ✿ܓܓ♫♫
    Olá, amiga!

    Passei para uma visitinha...
    Que arranjo mais delicado, suave e bonito!
    Você tem bom gosto!!!
    Uma linda semana!
    Beijinhos.

    ♫♫.•*¨*•♫♫¸
    °•♥° Brasil
    °°•✿♫°.•

    OdgovoriIzbriši
  22. Your wall hooks are so beautiful and unique! I love them!

    xoxo
    Amanda

    OdgovoriIzbriši
  23. Hola Biljana, espectacular, una idea muy acertada, original y hermosa para decorar un rincon de nuestro hogar.
    Besos y hermosa semana
    Lola

    OdgovoriIzbriši
  24. Bardzo oryginalny pomysł. Śliczne :)

    OdgovoriIzbriši
  25. super su, ne znam koju bih izvdojila...valjda zato i jesu dan i noc

    OdgovoriIzbriši
  26. Predivno će se uklopiti i u novim kuhinjama kao detalj. Divan rad.Jasminka

    OdgovoriIzbriši
  27. Bas izgleda lepo i elegantno... ;)

    OdgovoriIzbriši
  28. wow!
    that is just beautiful and so well done!
    great idea!
    happy new week!
    Rosa

    OdgovoriIzbriši
  29. SO NICE AND CLEVER IDEA!!!!GREAT JOB MY FRIEND!!!HAVE A NICE A WEEK!!!

    OdgovoriIzbriši
  30. Nevjerojatno! Spoj je super, izvedba majstorska a namjena? I meni bi odgovarala...

    OdgovoriIzbriši
  31. Olá querida!!!Realmente um trabalho espetacular!!!Muito chique e criativa,parabéns amiga pela belas obras,abraçosss.

    OdgovoriIzbriši
  32. Hola Biljana, your creations, all of them, are incredible wonderful, beautiful!!! such a talent and great taste you have.
    hugs

    OdgovoriIzbriši
  33. Odlična ideja draga Biljana!
    Pusa:)

    OdgovoriIzbriši
  34. super pomysł, super efekt końcowy, pozdrawiam :)

    OdgovoriIzbriši
  35. Un trabajo precioso!!...me encantan esas perchas....y los tonos elegidos me parecen acertadísimos

    Un beso

    OdgovoriIzbriši
  36. Precioso,muy fino y superoriginal, felicidades, un beso

    OdgovoriIzbriši
  37. Fantastic..it's great!

    kisses

    eljardindemiduende
    ^^

    OdgovoriIzbriši
  38. WOW! This is so creative. Agy from Green Issues in Singapore!

    OdgovoriIzbriši
  39. Majstorski si ih napravila, odlično izgledaju.
    Dan - noć na tvoj poseban način.
    Puse!

    OdgovoriIzbriši
  40. Ovo je za pamćenje! Ova ideja s vilicama i žlicama kao vješalicama me oduševila!!! Već vidim i svoju varinatu! Biljana, ovo ti je za sto! Ma ovo ti je najnajnaj!!!

    OdgovoriIzbriši
  41. Como siempre....precioso!!!!!
    Besos

    OdgovoriIzbriši
  42. oh Biljana, this is amazing!!!! You have sooo wonderful ideas!!
    enjoy the rest of the week
    hugs
    Astrid

    OdgovoriIzbriši
  43. So cute. Stopping by to invite you to join Thrifty Thursday. Have a wonderful day. Blessings!

    OdgovoriIzbriši
  44. These are just beautiful! I just love your style. Thanks for sharing. 8>)

    OdgovoriIzbriši
  45. Pozdrav!!!!
    Evo mene opet,
    Na mom blogu te čeka nagradica...

    OdgovoriIzbriši
  46. Wonderful! You are truly talented. Thanks for sharing!

    OdgovoriIzbriši
  47. great!i love it!It is wonderful!!!

    OdgovoriIzbriši
  48. Simple, shabby sweetness! Your creations are always charming, Biljana.

    Thanks for joining the party. I hope you have a pleasant weekend!

    Hugs,
    Liz @ the Brambleberry Cottage
    http://thebrambleberrycottage.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  49. How absolutely charming and inspired Biljana! I love this idea! Thanks for sharing at my party! :)

    OdgovoriIzbriši
  50. Absolutely fantastic!!! I love the way you did the raised stencil. :)

    OdgovoriIzbriši
  51. Such a fantastic idea! These are so pretty!!
    amber @ barbwired

    OdgovoriIzbriši
  52. Velike ideje imate - lijepe stvari!

    OdgovoriIzbriši
  53. Love the silverware and what you did with them!

    OdgovoriIzbriši
  54. Wspaniałe i piękne rzeczy zobaczyłam na Twoim blogu. Bardzo mi się podobają :)

    OdgovoriIzbriši
  55. Absolutely fantastic!!!
    cONGRATULATION,

    HUGS

    ELJARDINDEMIDUENDE ^^

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails