pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

srijeda, 10. srpnja 2013.

Preuređenje starog namjestaja & Redizajn stilski stol

Preuređenje - makeover starog namjestaja, uvijek me posebno veseli. Volim i obrnuti proces, od novog komada namjestaja napraviti stari, pohabani. Ovaj stilski stolic, uredila sam u romanticnom shabby chic stilu.Stol sam osmirglala i bojala sa prljavo bijelom akrilnom bojom za drvo. Koristila sam cetku i bojala vise na suho. Od mnogo inspiracija i ideja za uređenje i dekoriranje u romanticnom shabby chic stilu, odlucila sam se za sablone, u istoj prljavo bijeloj boji. Na gornjoj plohi stola je viticasta sablona, a dole je ruza. Zadovoljna sam, konacnim izgledom. Da li, se Vama dopada?
Prije  -  before
Poslije  -  after

 Ovim putem, se jos jedanput zahvaljujem Paula, Kerryanne, Deborah i Kathryn, koje su na svojim blogovima istaknule moju romanticnu shabby chic kutiju iz prethodnog mog posta.

Zahvaljujem se Paula sa bloga Ivy and Elephants

Here are this Week's Features:

Biljana Shabby


Zahvaljujem se Kerryanne sa bloga Shabby Art Boutique

Thank you to everyone who linked up at Shabbilicious Friday last week.
Here are our shabbilicious features. . .

A beautiful box make-over by Biljana at Biljana Shabby
Retro Chic Redizajn Drvene Kutije

Zahvaljujem se Deborah sa bloga Green Willow Pound

This sweet little box was recreated by Biljana at Biljana Shabby.  I love the sweet roses and dotted interior!

Zahvaljujem se Kathryn sa bloga The Dedicated House
saljem Vam, puno toplih pozdrava iz Rijeke, xoxo  Biljana


1st Place for Most Views
from Make it Pretty Monday
Pretty Biljana definitely has a way with a Shabby makeover like this beautiful wooden box.  To see more of her lovely work, pay a visit to Biljana Shabby



31 komentar:

  1. Jako dobro si to odradila....sad ima puno više šarma!

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako lepo Biljo! Čestitke od srca za izbor na ovim blogovima, zasluženo! :)
    Lep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasno, Biljana! I stolić i tvoja prijašnja kutijica koja je oduševila kreativce "preko bare", čestitam na featurinzima (ili kako li se to već kaže :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Qué bonita, menudo cambio¡¡ es tan gratificante transformar muebles...a mi tambien es lo que más me gusta hacer

    Un beso

    OdgovoriIzbriši
  5. Buen trabajo!, antes era impersonal y ahora tiene mucha mas personalidad.
    un abrazo

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasno kao i uvijek, odličan izbor boja i šablona:) Joj da, kutija je wow!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivno,ali predivno je kod tebe normalno, jer su ti svi radovi preljepi.
    Lp, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  8. te felicito , lo has dejado precioso.. un beso

    OdgovoriIzbriši
  9. Biljan ovaj stolic je divan ,sve pohvale .
    ugodan dan ti zelim
    Gaga

    OdgovoriIzbriši
  10. I think it is a wonderfull job.. I like it..

    OdgovoriIzbriši
  11. Красота,много ми допада!!!Поздрави!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Una restauración de lujo, te ha quedado maravilloso.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  13. Just wonderful!
    Brilliant job you have done:)

    Have a nice weekend!

    OdgovoriIzbriši
  14. Estupenda restauracion, ha quedado maravillosa, besos
    Tauro

    OdgovoriIzbriši
  15. Love the makeover!

    Visiting you from More the Merrier Monday...your link was just ahead of mine!

    Helen
    Blue Eyed Beauty Blog
    Exercise Encouragement GROUP Blog

    OdgovoriIzbriši
  16. Bravo, Biljana, efekt je fantastičan! Jako mi se sviđa kombinacija dviju tehnika u istoj nijansi!

    OdgovoriIzbriši
  17. Love everything here!
    I'm visiting you from the Project Inspired linky party. Nice to meet you!

    Andrea @ Cloud Nine Chic

    OdgovoriIzbriši
  18. Wow! That is so pretty! Saw on MVG206. ;)

    Gina @ Gina's craft Corner
    http://ginascraftcorner.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  19. I love the little table, how cute and the stencil is such a fabulous finishing touch. Your box is great also. Thanks so much for joining Inspire Me. Hugs, Marty

    OdgovoriIzbriši
  20. Love the table and especially the darling touches.

    So glad you linked up with us at the BeBetsy BRAG ABOUT IT Link and Hop.

    Sharon and Denise ♥
    Fashion | Food | Beauty | Antiques | DIY | and much more

    OdgovoriIzbriši
  21. So pretty!Thanks for sharing on Project Inspire{d}.. Pinned!
    Nancy

    OdgovoriIzbriši
  22. Love what you did with the little side table, so very pretty! The patina is lovely!
    Hugs,
    Patti

    OdgovoriIzbriši
  23. Son unos trabajos maravillosos.
    Un abrazo

    OdgovoriIzbriši
  24. Your table makeover is absolutely stunning. Love it.

    OdgovoriIzbriši
  25. Beautiful table Biljana! I love the stencils. Thank you for sharing it at What We Accomplished Wednesdays. Have a great week!

    Hugs,
    Deborah

    OdgovoriIzbriši
  26. Another beautiful job Biljana. I love it and congratulations on your features for the lovely box. Thank you so much for entering your post for consideration at Transformed Tuesday.

    Have a wonderful week.
    Hugs,
    Peggy~PJH Designs

    OdgovoriIzbriši
  27. As always, beautiful transformation Biljana.Thank you for linking up at Shabbilicious Friday.

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails