pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

nedjelja, 24. svibnja 2015.

Dom i dizajn: Preuređenje stilskog namjestaja





Kako preurediti stari namjestaj, bez puno novaca, ali sa puno volje i maste?
Postoji puno nacina da obojate i redizajnirati vlastiti komad namjestaja, meni je uvijek tesko odabrati.
Ovaj stilski drveni stolic, je suvenir koji sam kupila u antikvarijatu "Nostalgie & Antik"  Unzmarkt, Austrija i donijela sa posljednjeg putovanja.
Makeover moje spavace sobe u romanticnu shabby chic spavacu sobu, priblizava se kraju :)

Prije  -  before
Stolic je ispred mene, na njemu je srebrni svijecnjak.
Smeđi, stari, drveni stilski stolic, bojala sam prljavo bijelom akrilnom bojom za drvo.





Rubove stola sam lagano osmirglala, da dobije pohabani izgled i stavila zlatnu antik patinu.





Unutrasnjost ladice, obojala sam mint zelenom bojom, koja je njezna i umirujuca. Stavila sam tufnice - tockice, da bude chic :)

Na gornju povrsinu stola stavila sam 2K lak i pukotine ispunila zlatnom antik uljanom bojom.
Stolic je sam po sebi lijep, tako da mi se dopala bijelo - zlatna kombinacija boja, koja istice njegovu eleganciju i glamour.
Do iduceg projecta uradi sam, puno pozdrava iz Rijeke,
                                                           xoxo Biljana




23 komentara:

  1. Qué bonitas peonías, me encantan en esa tetera y, sobre esa mesita lucen mucho más!!
    Besotess,

    Menchu
    Un Pedacito de Luna

    OdgovoriIzbriši
  2. Piękna przemiana i cudne piwonie :) Pozdrawiam!

    OdgovoriIzbriši
  3. piękna przemiana i cudowne piwonie :) Pozdrawiam!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Super izgleda Biljo, jako lepo!
    Srdačan pozdrav,
    Vesna

    OdgovoriIzbriši
  5. que bonito el mueble y esas flores maravillosas...... ¡¡¡ besoss

    OdgovoriIzbriši
  6. Sjajno izgleda stolić... :D Tufnice su poseban šmek. A tek cveće što dobro izgleda, kao tačka na i, što se kaže. Odlično.

    OdgovoriIzbriši
  7. Absolutely beautiful...and those peonies, WOW! Please come share your blog posts over at the Home Matters Linky Party! We'd love to have you for a visit. The Door is OPEN. http://lifewithlorelai.com/2015/05/28/home-matters-linky-party-39/ :)

    ~Lorelai
    Life With Lorelai

    OdgovoriIzbriši
  8. Really beautiful. And the peonies are wonderful.

    OdgovoriIzbriši
  9. Absolutely gorgeous! Thank you for sharing. You are one of the features at The Round-Up from the Before & After Wednesday party at The Dedicated House. Here is the link so you can check out your feature. http://www.thededicatedhouse.com/2015/06/the-round-up-from-before-after-wednesday_16.html Hope to see you again at the bash today! Toodles, Kathryn @TheDedicatedHouse

    OdgovoriIzbriši
  10. The Weekly Feature Series is live which you are one of the features. Pop on over when you have time to check it out! http://www.thededicatedhouse.com/2015/06/weekly-feature-series_20.html Have a great week ahead! Toodles, Kathryn @TheDedicatedHouse

    OdgovoriIzbriši
  11. Thanks a lot Kathryn! Have a beautiful week! xoxo

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails