pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

srijeda, 17. listopada 2012.

Shabby chic namjestaj & Romantic cottage furniture

Prije - before
Poslije - after
Vikend makeover trpezarijskog stola i stolica, uređenje u novi romanticni shabby chic izgled.
Volim Romantic Cottage stil, tako je topao i dobrodosao: pastelna boja, rustikalni elementi, pohabani izgled i jednostavna elegancija, kojoj ne mozes odoljeti:-))
Sestra i ja smo bile vrijedne za vikend: smirglanje, bojanje, patiniranje...
Na stolice smo stavile krakel  (craquelle) lak, koji je raspucao boju i napravio pukotine i dao starinski stih, dva puta premazivanje s vanila akrilnom bojom, na par stolica iza na naslonu sablona sa kitom za drvo, smirglanje i patiniranje sa voskom za antik efekt. Da li Vam se sviđa?
Svima pusa, do iduceg posta, xoxo Biljana




31 komentar:

  1. naravno da mi se svidja. veliki posao koji ste uspjesno odradile

    OdgovoriIzbriši
  2. un cambio fantastico... te ha quedado un conjunto maravilloso
    Wonderfull job....

    OdgovoriIzbriši
  3. me encanta....¡¡ ha quedado muy romántico... un saludo...:)

    OdgovoriIzbriši
  4. ΤΕΛΕΙΑ! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Kao što si rekla, toplo, jednostavno, romantično, ali posebno i neodoljivo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Svaka čast! Dubok naklon za sve ovde prikazano. :)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Malo je reći da mi se sviđa,tvoji radovi me uvijek ostave bez riječi..osim prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Super. Bardzo mi się podoba taka reanimacja

    OdgovoriIzbriši
  9. prekrasno, stol posebice! Zadivljeno maštam o preuređenju svog!

    OdgovoriIzbriši
  10. Bravo Biljana, excelent work!!!!
    Hugs

    OdgovoriIzbriši
  11. ova mi se preobrazba apsolutno sviđa, super posao :D

    OdgovoriIzbriši
  12. ne možeš ih prepoznati prije-poslije bravo

    OdgovoriIzbriši
  13. Hello Biljana! Fantastic transformation!
    Have a great week.

    Deborah

    OdgovoriIzbriši
  14. Te ha quedado un conjunto espectacular, me encanta el resultado.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  15. Qué precioso te ha quedado Biljana...me gusta muchisimo el craquelado que le has hecho al respaldo de las sillas.

    Un beso

    OdgovoriIzbriši
  16. I love these chairs - they look like they're taken from a Van Gogh painting :)

    Sarah @ A Cat-Like Curiosity

    OdgovoriIzbriši
  17. Beautiful job! Looks fantastic! Thank you for sharing at my Make it Pretty Monday party at The Dedicated House. Hope to see your prettiness again on Monday. Toodles, Kathryn @TheDedicatedHouse

    OdgovoriIzbriši
  18. woow..just Lovley :)
    and do not miss......

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    it is FUN :)
    WELCOME
    Håkan ( The Roseman)

    OdgovoriIzbriši
  19. Such a classic shabby chic look that should sell quickly. Nicely done.
    p

    OdgovoriIzbriši
  20. Lovely job. Thanks for joining us at Totally Transformed Tuesday. Hugs, Peggy~PJH Designs

    OdgovoriIzbriši
  21. Beautiful job!!!
    Gorgeous table set
    Hugs,
    Suzan

    OdgovoriIzbriši
  22. BRAVO!wonderful presentation for a presenting an importing concept. brilliant work!

    antler lamps

    OdgovoriIzbriši
  23. Oh. Mу. Goodness. Ιf you choose tο miх
    oіlѕ, just arе veгy efficient in painfulness asѕuagement pагtіculaгly for sports relаteԁ injurіes.

    In thіs еvent, thе benefits my spirits and made mе feel very hοnorable.



    Fеel fгee to suгf to my blog ... erotic Massage

    OdgovoriIzbriši
  24. Fenomenalno! Naprosto ne postoji rec kojom bih objasnila svoje odusevljenje.

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails