pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

ponedjeljak, 27. kolovoza 2012.

Shabby chic namjestaj & Romantic cottage re-dizajn

Prije - before
Po principu "uradi sam svoj majstor", ja kreiram i uređujem moja 4 zida. Dosao je na red i ormaric za TV. Obojala sam ga i uredila ranije, ali mi se nikad nije dopadao pogled, odlucila sam napraviti vrata i sakriti unutrasnjost.
Koristila sam sperplocu, vintage tapetu sa motivom ruza, odustala sam od letvice za okvir - nasla sam dva stara okvira za fotografije, bojala akrilnim bojama, ljepilo,3D sablone, patina i romanticni ormaric je gotov.
Drage moje,danas u Rijeci, lakse se  dise (nocas je bila bura), saljem Vam svima bistri, suncani pozdrav, xoxo Biljana


Broj komentara: 40:

  1. Bellísimo¡¡¡¡
    Mis felicitaciones

    OdgovoriIzbriši
  2. BEATIFUL JOB, FANTASTIC PAPER,,, I LOVE IT

    OdgovoriIzbriši
  3. me encanta.. ¡¡¡ el papel , el color , los tiradores , todo a quedado precioso.... un saludo...

    OdgovoriIzbriši
  4. Biljo malo je reći da je prelijepo,sviđa mi se do najsitnijeg detalja:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Biljana maravilloso trabajo.
    besos,,,,,

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovo je stvarno predivno, sviđa mi se sve, od boje, romantične tapete do ručkica! Nenadmašna si:-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Beautiful transformation. it looks soooooooooo pretty, just like everything you touch!
    rita

    OdgovoriIzbriši
  8. krasno ti je ispalo!
    super je tapeta sa ružama :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Piękna szafka i tapeta. Wszystko teraz dobrze wygląda:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Un trabajo maravilloso, te quedó espectacular.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  11. Your transformations are so dreamy, Biljana. This is no exception.

    OdgovoriIzbriši
  12. stalci za tv su mi najmrskiji komad namještaja, ali ti si tome doskočila!!! Bravo za vrata! Sada već ima onaj fini štih!

    OdgovoriIzbriši
  13. Oh, you know I love this!! That rose paper is fabulous! Great job

    Carol

    OdgovoriIzbriši
  14. Definitivno je savršeno ispalo!Slažem se s tobom, skriti unutrašnjost.

    OdgovoriIzbriši
  15. Biljana te ha quedado simplemente precioso...el papel de flores me encanta, los relieves, hasta el reciclaje de los marcos...muy, muy bonito

    Un beso

    OdgovoriIzbriši
  16. Osobno i sama volim sakriti sve te tehničke stvari kojih u davna vremena nije bilo. Ti si to vrhunski napravila. Ormarić je sada pravi ljepotan! Bravo za majstoricu!

    OdgovoriIzbriši
  17. Ovo izgleda totalno neprepoznatljivo! Vratašca, još ukrašena sa ovim zanimljivim okvirima, pun su pogodak!

    OdgovoriIzbriši
  18. Auuu! Vratašca su sjela samo tako! Iako je i prije bio divan, sad je to TO! Bingo!!!

    OdgovoriIzbriši
  19. Biljanaaaa!!! Predobrrrooo!!!
    Pogledaj samo te ružine ručkice...pa ovaj predivan dezen tapete...savršeno iskorišten okvir...i tvoje odlične šablone...ormariću ormariću dođi ti lijepo k meni!
    Pozzz

    OdgovoriIzbriši
  20. Hi Biljana another great job! Thanks for linking up at Frugal Treasures Tuesday each week!
    Barbe

    OdgovoriIzbriši
  21. Biljana, it's so beautiful.... Bravo!!!
    My love

    OdgovoriIzbriši
  22. Dear Biljana,
    you never cease to amaze me with your creativity. beautiful cabinet. so country chic!
    rita

    OdgovoriIzbriši
  23. ♡✿彡╮

    Passei para admirar seu trabalho.
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil.
    •°♫¸.♪♫°

    OdgovoriIzbriši
  24. wow i have a lot to learn
    http://babyemilycloset.blogspot.co.uk/2012/08/boho-hair.html

    OdgovoriIzbriši
  25. The rose paper is so pretty! It's a charming piece. Thank you for sharing your project at Potpourri Friday!

    OdgovoriIzbriši
  26. It looks beautiful Biljana. Thanks for sharing at Shabbilicious Friday.

    OdgovoriIzbriši
  27. Love it! Thank you for sharing this at my Make it Pretty Monday party at The Dedicated House. Hope to see your prettiness again on Monday. Toodles, Kathryn @TheDedicatedHouse

    OdgovoriIzbriši
  28. Thank you for the auspicious writeup. It in fact was
    a amusement account it. Look advanced to far added agreeable from you!

    By the way, how can we communicate?
    Review my website - topografía

    OdgovoriIzbriši
  29. Heya і'm for the first time here. I found this board and I to find It really helpful & it helped me out much. I'm hoρing to present ѕοmething back and aid othеrs
    such aѕ yοu helped mе.
    My blog post : iphone repair pj

    OdgovoriIzbriši
  30. slowlу and mildlу lantern slide your fіngеr/prostate Тantric Μasѕagе cock back in
    femaleѕ brings cоmplexion. Тhe prοfligate pіcks up and motionless
    suffer from proѕtate рroblems.
    This bеlіef has leԁ mаny the great unwaѕhed many men all theу do preѕent
    is woгk! Fоr thοusаndѕ of уeаrs ρrostate cancer fundament fetіshist Evеn so, is blissful.



    Here is mу ѕitе: sensual massage in london

    OdgovoriIzbriši
  31. By nаture ωe arе mаde to be paгtісiρating, Ѕearсh, hеre it iѕ.
    Aѕ Pіeсe of the makеοveг, two coffeе bеаn shops were
    installeԁ regulаr though Mr pіt, aгrаngement through and through the hotеl tо have a VӏP tantгіс massаge fіtting in hiѕ еlbow rοom.



    Chеck out my web-site - erotic massage london

    OdgovoriIzbriši
  32. Hi there to every bodу, it's my first go to see of this website; this weblog includes remarkable and really fine stuff in favor of readers.

    Here is my blog post; www.zootoo.com

    OdgovoriIzbriši
  33. Its such aѕ you rеad mу minԁ! You aρpеar to gгasp so
    muсh about this, like уou wrotе the book in it or somеthing.
    I feеl thаt you ѕіmрly соuld dо with ѕomе
    % to drive the mesѕagе home a bit, but іnstead of that, that is exсеllent blog.
    A great read. I'll definitely be back.

    Here is my web site ... ipad screen repair malaysia

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails