pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

utorak, 31. srpnja 2012.

Shabby chic namjestaj & French vintage stolice

Prije  -  before
Poslije - after
Makeover starih drvenih stolica, koje imaju sentimentalnu vrijednost mladoj vlasnici ( jedna je uspomena od none, a druga od bake),  uredila sam u shabby french chic stilu.
Bojanje akrilnom bijelom bojom, 3D sablona, monogram (pocetna slova vlasnika) u krasopisu radila sam transfer tehnikom i patina. Na maloj stolici-samlici je fleur de lis, stilizirani cvijet (cvijet ljiljana), koji se koristi u dekorativnom  dizajnu. Sviđa mi se kombinacija fleur de lis, manjih dimenzija s prednje strane i vece dimenzije sa strane, definitivno je  zasluzan za vintage, sarmantan izgled stolice.
Najvaznije je, da je pogled na njih izmamio radost i osmijeh na licu mlade vlasnice, koja ce i dalje u njima uzivati:-) Do iduceg posta, saljem Vam suncani pozdrav iz Rijeke, xoxo Biljana



32 komentara:

  1. Divno si uredila ove stare stolice. Jako su lijepe, romantične i vjerujem da će još dugo uveseljvati vlasnicu.
    Lijep pozdrav :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Guauuuu preciosa la silla y precioooso el banquito...me gusta mucho el tenue salpicado que haces en los trabajos y ese tono apenas tostado de la pátina. Super vintageeee

    Un beso

    OdgovoriIzbriši
  3. Preciosos trabajos, tienen encanto y muy buen gusto.. te felicito.
    Cristina

    OdgovoriIzbriši
  4. me ha gustado mucho este trabajo , le has dado un toque precioso... un saludo....

    OdgovoriIzbriši
  5. WOW! Kako dobro urađeno!
    Poželim da dovučem sve stare stolice sa sela, ali kad omislim koliko tu posla ima....više volim sitne stvarčice.
    Čestiam na umeću!

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga Biljana, uvijek sve ukrasiš sa takvim istančanim ukusom i smislom za mjeru, ničeg nije ni previše ni premalo, definitivno i po mojem ukusu:-))Inicijali su apsolutan pogodak!

    OdgovoriIzbriši
  7. Slažem se s Jagodom, inicijali su pun pogodak, a tako nešto zna samo Biljana, jedna i jedinstvena, kao i ono što takne svojim rukama!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako ti dobro rasporediš patinu po kreacijama. Uvijek bih prepoznala tvoj rad. Odlično!

    OdgovoriIzbriši
  9. savršeno. stvarno savršeno. svaki detalj mi se svidja.

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrásna renovácia nábytku, prajem pekný deň zo Slovenska.
    Jana

    OdgovoriIzbriši
  11. Biljana!Piękne krzesła. Wszystko co robisz zamienia się w cuda:))Nowym właścicielom na pewno posłużą długie lata.
    :)) Jestem Twoim fanem :))

    OdgovoriIzbriši
  12. I love how the chairs turned out.So beautiful.
    Happy WW.
    XO Marie

    OdgovoriIzbriši
  13. Beautiful and unique - these pieces will be treasures for the new owners!

    Distressed Donna Down Home

    OdgovoriIzbriši
  14. Biljo divim se uvijek tvojoj originalnosti,imaš zaista poseban stil u uređenju i to se zaista vidi...prelijepo je!

    OdgovoriIzbriši
  15. Unos trabajos maravillosos, esas sillas estan maravillosas.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  16. Kako su sada lijepe,stolica i škanjić.Posebno!

    OdgovoriIzbriši
  17. Very beautiful...a great job.
    Over from Brambleberry Cottage.

    OdgovoriIzbriši
  18. You did a beautiful job on the chairs. I adore the use of initials and the chic look you gave them. Thank you for sharing your project at Potpourri Friday! I hope that you will make it a weekly party stop!

    OdgovoriIzbriši
  19. Jako lijepo, uvijek sam se pitala šta bi se moglo napraviti od ovakve obične smeđe stolice... kad ono - ljepotica:)

    OdgovoriIzbriši
  20. Nema da fali kod tebe, majstor si svog zanata. Pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  21. Jooj, sigurno je vlasnici još uvijek radosni osmjeh na licu kad pogleda ovako lijepo uređen komplet:))
    I meni su inicijali izvrstan detalj!

    OdgovoriIzbriši
  22. You have the distinction of being the first Croatian blogger I've encountered.

    Hello and I've popped in from Time Travel Thursday.

    thriftshopcommando.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  23. Beautiful as always, Biljana! You have truly fine tuned your talent!! :)

    xoxo laurie

    OdgovoriIzbriši
  24. Baš sve je urađeno po mom ukusu...svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
  25. ♥ them both! Just beautiful!!! Found you at DIY Project Parade. Would love to have you stop by for a visit! ~ Judy @ www.vintage street designs.com

    OdgovoriIzbriši
  26. Unos trabajos muy lindos, me gustan,bs.

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails