pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

četvrtak, 13. veljače 2014.

Zidna vješalica


Kako urediti ulazni prostor - hodnik? To je najcesce najmanja prostorija u stanu i uređujemo je, tako da bude funkcionalna.Zidna vjesalica je najbolji izbor za manji prostor ili uski hodnik.
Ako niste u mogucnosti da kupite novu trendovsku vjesalicu - odgovarajuce boje, oblika i dizajna, poigrajte se i preuredite svoju postojecu vjesalicu.
 Kod preuređenja moje zidne vjesalice, nisam se mogla puno zaigrati, jer se treba uklopiti u vec postojeci interijer hodnika.
Ovakvu drvenu vjesalicu, pretpostavljam da imaju mnogi od vas. Nema bas neki potencijal za preurediti, ali i ovakav mali makeover, ucinit ce od nje dekorativni detalj na zidu.
 Prije - before

Kod preuređenja, koristila sam: bijelu akrilnu boju za drvo, sablone, antik patinu i zamijenila sam par ruckica sa cvjetnim keramickim ruckama.
Dekorativni detalji od kovanog zeljeza su uvijek dobrodosli u shabby chic interijeru. Ovaj komad ukrasnog kovanog zeljeza, pronasla sam na Sajmu starina u Garicima u blizini Rijeke. Nekad je bio ukras na starim drvenim ulaznim vratima, a sada uljepsava moju zidnu vjesalicu.
Na bambus prostirci na zidu, nacrtala sam lampu.Definitivno je bolje, nego sto je bilo prije  :)

Spijunka na ulaznim vratima, dobila je novi okvir :)

Lijep pozdrav svima, do iduceg makeovera,
                                                                   xoxo Biljana

 

21 komentar:

  1. Super ideja! Štoviše, znam da sam vaš obožavatelj. Topli pozdrav iz poljskom-aga

    OdgovoriIzbriši
  2. Queda muy bien... felicidades!!!!!!!!
    un beso

    OdgovoriIzbriši
  3. Bolje, definitivno... mucho bolje. A okvir oko špijunke i mene progoni još od "Prijatelja", stvarno dobro izgleda.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da i ja od "Prijatelja" periodicno mijenjam okvire na spijunki, to me je na prvu osvojilo :)

      Izbriši
  4. Okvir za špijunku je skroz fora! Razno-razne vješalice obožavam, jer uvijek imam potrebu nešto vješati i nikad dosta vješalica...tvoja preuređena vješalica je super, a detalj lampe se savršeno uklopio, jedino što bih ja umjesto bambusa stavila nešto drugo, neku tapetu ili sl. koja bi svojom bojom istaknula ljepotu vješalice i nacrtane lampe...eto :)
    U svakom slučaju, sve pohvale!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sanja i ja sam pomislila na slicne varijante, ali sam se predomislila i izabrala kraci put :)

      Izbriši
  5. ¡Cuantos trabajos preciosos! Me encantan.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  6. dodatak kovanog željeza je pun pogodak! bravo!
    a špijunka!!! daj priznaj, koliko SADA puta u danu pogledaš kroz nju?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ana, jesi mi postavila skrivenu kameru u stanu :) stvarno je sada gust pogledati kroz spijunku :)

      Izbriši
  7. So lovely and such a GREAT idea...

    OdgovoriIzbriši
  8. Baš lepo izgleda ovako prepuređeno :)

    OdgovoriIzbriši
  9. So so pretty. Thanks tons for linking to Inspire Me. Hugs, Marty

    OdgovoriIzbriši
  10. Milina je gledati tvoje radove...super vješalica.... a tek špijunkaaaa....

    OdgovoriIzbriši
  11. That is so clever Biljana! I love how you painted your hanger and added pretty knobs and I love the painted lamp on the bamboo. Framing out the peep hole is such a cute idea too! Thank you for sharing at What We Accomplished Wednesdays. Have a lovely week! ~Deborah

    OdgovoriIzbriši
  12. Sve divno napravljeno i sa svršenim osjećajem za lijepo! Kovano željezo je predivan detalj!

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails