pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

srijeda, 12. prosinca 2012.

Kreativna ideja i inspiracija & Romanticne shabby chic plocice za vrata

Personaliziran poklon, romanticne shabby chic plocice za ulazna vrata, ispisane krasopisom.
Ako su vam dosadile klasicne mesingane i sl. plocice za vrata i zelite nesto romanticno, obojano i osobno, onda je ovo izbor za vas. Kod uređivanja ovih plocica, koristila sam razne tehnike, kao sto su decoupage, shabby chic, 3D i transfer.Bojala bijelom, pastelno zelenom, vanila i zlatnom bojom, malo smirglanja i patine i to je to:-) Pozdrav svima, xoxo Biljana


33 komentara:

  1. Robisz fatastyczne rzeczy bardzo mi sie podobają,pozwól że cos niecos zmałpuję
    pozdrawiam
    Anna

    OdgovoriIzbriši
  2. Qué bonitas¡¡ me gustan especialmente las 3 ultimas

    Un beso

    OdgovoriIzbriši
  3. Preciosas, unos detalles muy lindos para regalar.
    besos.

    OdgovoriIzbriši
  4. Me encantan, este estilo de decoración es maravilloso y tú lo haces realmente bien+

    OdgovoriIzbriši
  5. Divno, doslovno su me osvojile!

    Ne znam koja mi je ljepša, ona s cvjetićima ili u french stilu...

    često me ostavi bez teksta ono što ti postigneš, ideje na koje dodješ!

    OdgovoriIzbriši
  6. This is so lovely ! Would you consider linking this up to a linky party which I am co-hosting this week?

    http://withablast.blogspot.com/2012/12/co-hosting-wednesdays-adorned-from.html

    Thank you,
    Linda {South-Africa}

    OdgovoriIzbriši
  7. fantastične su!
    ja mislim da je tebi stalno gužva pred vratima; ljudi prolaze hodnikom, primjete ove pločice, pa zastanu, razgledavaju, pipaju, komentiraju, dive se...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ana ti si super! Bilo bi dobro, da je tako, kako ti kazes, ljudi koji mene okruzuju su totalna suprotnost:-)

      Izbriši
  8. So fantastic!! I love them

    have a good day

    ^^

    OdgovoriIzbriši
  9. Prelijepe su ti ove pločice... stvarno prekrasan poklon:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Baš su prelijepe i originalne ove pločice Biljo,poklon iz snova.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ovaj miks tehnika mi se mnoo sviđa. i ja to volim da radim. Kombinujem razne stvari, eksperimentišem, bar je u kreativnosti sve dozvoljeno.

    OdgovoriIzbriši
  12. Чудесная работа! Да, истинная красота в кажущейся простоте:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Prekrasne su, kao da svaka odražava osobnost svojeg vlasnika:) Transfer ti uvijek tako dobro ispade...meni sa acetonom na boju ne želi, ali ti vjerojatno upotrebljavaš koji drugi transfer...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Jagoda, da ne uspijeva na boji, ja radim sa dekupaz ljepilom na papir i podlogu. Imas ovdje kod Melanzane tutorial http://melanzana-iovoiono.blogspot.com/2012/03/stalak.html?showComment=1330728657635#c9171060911537719821

      Izbriši
    2. Zahvaljujem na odanoj tehnici za transfer.Savršena je!

      Izbriši
  14. Unos trabajos maravillosos.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  15. Me encanta como trabajas. Eres una artista.
    Felicidades

    OdgovoriIzbriši
  16. This is very pretty!! I am visiting you via Somewhat Simple. I look forward to seeing you at My Dream Canvas. Happy Holidays. Anu

    OdgovoriIzbriši
  17. Ove tvoje pločice su više nego prekrasne!!!
    Super za blagdanske poklone...
    ćao.

    OdgovoriIzbriši
  18. Ma ti to uvijek tako lijepo napraviš.

    OdgovoriIzbriši
  19. Oh.... this wanderful job of yours!!!!!
    May you are having a very nice weekend!
    Hugs

    OdgovoriIzbriši
  20. Happy Holidays! Lovely and personal :) Seasons Greetings from Australia♥ ~Pernilla

    OdgovoriIzbriši
  21. ¸.•°♡⊱彡

    Trabalhos muito lindos!

    Que o menino Jesus abençoe as vidas de todos nós.
    Beijinhos.
    Brasil ✿ °•.¸


    (⁀‵⁀,) ✫✫✫
    .`⋎´✫✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫
    ✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫✫
    .•°*”˜˜”*°•.✫✫✫ MERRY CHRISTMAS!

    OdgovoriIzbriši
  22. exit for tantric masѕage coursesIf уou are
    thinκing of thumbs up their frontаl bone
    until stretch the hairline.

    Have a look аt my web site: erotic massage

    OdgovoriIzbriši
  23. cοnѕtantly і used tο read smalleг аrticles or revіews
    whіch as well clear theiг motivе,
    аnd that is also hаppening with this article whіch I am reading now.


    Feel free to suгf to my ωeb-ѕite :: http://niwt.addictivecode.org/StepanieW

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails