pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

utorak, 1. studenoga 2016.

Dom i dizajn: Uređenje stola za dnevni boravak


Preuređenje stola za dnevni boravak u shabby chic stilu, je projekt koji me je veselio, od pocetka do kraja.
 Imala sam ideju, kako stol treba izgledati: stilski, jednostavan i funkcionalan. Moju ideju u dijelo realizirao je stolar Rober, kojem sam zahvalna na tome.

Prije  -  before

Drveni stol od bukve, određenih dimenzija i oblika izradio mi je stolar Robert. Ima jednu ladicu i stilske tokarene noge.

Poslije  -  after

Stol sam obojala prljavo bijelom akrilnom bojom za drvo, tehnikom isprani izgled. Gornju plohu stola nisam bojala, ostavila sam prirodni izgled drveta - zastitila sam prozirnim akrilnim lakom za drvo.



Ladicu sam dekorirala cipkom: koristila sam komad cipke od zavjese kupljene u Ikei i bijeli kit za drvo. Tutorial izrade cipke na drvetu, mozete vidjeti ovdje


Stavila sam porculansku ruckicu u obliku ruze na ladicu. Stol je romantican, jednostavan i elegantan, zadovoljna sam :)



Do iduceg makeovera, puno pozdrava,
                                              xo xo Biljana

22 komentara:

  1. Svaki put novo iznenađenje i novo oduševljenje! Kod nas je teško pronaći stol od 100% drva, dobro je da imaš majstora koji tvoje ideje može sprovesti u djelo. Suuuper izgleda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam Ana-Marija, sva sreća da još ima takvih stolara. Hvala :)

      Izbriši
  2. Un bonito cambio de mesa Felicidades!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan je ispao kao bonbonica <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sanja <3!
      Puno pozdrava iz kišne Rijeke :)

      Izbriši
  4. Divan stolić, draga Biljana! Jako mi se dopada dizajn stolića te način na koji si ga originalno uredila. :)
    xoxo,
    Irena
    http://chicbyirena.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  5. Very pretty! Thanks for sharing at Home Sweet Home!

    OdgovoriIzbriši
  6. I love this treatment you did of your wood table, and the lace application was brilliant. Thanks for sharing, Sandi

    OdgovoriIzbriši
  7. The coffee table makeover is beautiful!! Love the floral details you added. Very lovely!

    OdgovoriIzbriši
  8. That is so pretty and using the lace is a technique that I have been interested in trying.

    OdgovoriIzbriši
  9. I love the way it turned out Biljana. I t hink the lace look is lovely! And that technique is very nice. Pinning y our lovely table.

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails