pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

utorak, 4. svibnja 2010.

Tutorial za izradu Shabby kutije

Moj prvi tutorial za izradu shabby kutijice.Nadam se, da cu biti razumljiva i sazeta.
Ovakvu drvenu kutijicu, kupila sam u trgovini hobistickog pribora i materijala. Prvo, sam skinula kopcu, da je ne zamazem.
Nisam imala 3D sablonu, pa sam koristila obicnu sablonu. Umjesto paste za modeliranje, koristila sam akrilnu glet masu za drvo.
Uzmite paletni ili bilo kakvi drugi noz, i masom napunite sablonu i izravnajte tj. izgladite povrsinu.
Odmah, kad ste to napravili, lagano, sa dvije ruke podignite sablonu i ostavite, da se osusi. To isto, napravite po zelji, sa svih strana kutijice.
Poklopac i rubove kutijice, obojajte smedjom akrilnom bojom.
Kad se boja osusi, uzmite vosak i natrljajte ga na rubove, poklopac tj. tamo gdje zelite poslije da vam bude pohabano.
K
Kutijicu obojajte u zeljenu boju i ostavite da se osusi. Ja sam koristila bijelu akrilnu boju (sa malo okera).

Kad se boja osusila, uzmite sitni smirgl papir i lagano osmirglajte rubove kutijice i poklopac. Tamo gdje je bio vosak, boja ce se skinuti i dati shabby, pohabani efekt kutijici.
Odaberite salvetu-motiv, koji cete nalijepiti na kutijicu. Salvete su troslojne, odvojite jedan sloj, izrezite i na zeljeno mjesto sa mekim kistom i lak-ljepilom za decoupage, zalijepite salvetu. Potezi kista, neka vam idu od sredine prema krajevima (da bude manje poguzvano, i manje mjehurica).Pustite, da se osusi.
Uzmite malu spuzvicu, umocite je malo u smedju akrilnu boju (sa strane malo pobrisite, da padne visak boje) i lagano prelazite vrhove-bridove sablone, da dodje do izrazaja 3D efekt.
I to bi bilo to.Vratite kopcu.Kutijicu mozete preci sa bezbojnim akrilnim lakom, da je dodatno zastitite,( iako su akrilne boje dosta postojane ). Nije lose.....:)))
Evo par detalja na kutijici izbliza.Nadam se, da sam, bar malo vam pomogla, da se upustite u pustolovinu izrade svoje prve shabby kutijice. Uzivajte :)))

Broj komentara: 45:

  1. Ma, bravo Biljana! Tutorial je ooodliiičaaan! Stvarno svaka čast na trudu!

    OdgovoriIzbriši
  2. evo da ne ponavljam majine riječi jer nemam sta dodati ja potpisujem sve već rečeno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlična kutija, odličan tutorijal. I ja sam kupila jednu ovakvu kutijicu i jedva čekam malo vremena da je uredim. Nabavila sam i šablonicu. A malo ću zraknuti na tvoj blog ako nešto zapne :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Ma, hvala vam cure, stvarno je trebalo vremena i truda, za tutorial, ali ako bar nekome pomogne i da motivaciju, isplatilo se:)) Puse

    OdgovoriIzbriši
  5. super tutorijal biljo......i divna kutija,ta je salveta jako lijepa.....a shabby aman-taman....
    pusa....

    OdgovoriIzbriši
  6. I kutija i tutorijal odlični su. Objasnila si sve što je potrebno da svatko krene u svoju shabby avanturu ... super :))

    OdgovoriIzbriši
  7. odličnoo Biljana, svaka čast!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. odličan tutorial i prekrasna kutijica! bravo!

    OdgovoriIzbriši
  9. Un tutorial de lujo. Felicidades.
    La caja es una preciosidad.
    Besitos desde España

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala draga Sandra Z, Zondra, Tanema, Marta, na posjeti i komplimentima.Puse

    OdgovoriIzbriši
  11. I ja bih takvu! Fantastična je,zaista.Ja još nisam radila s tim šablonama, ali sad vidim da je jednostavno.Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  12. Hvala draga jasna, zaista je jednostavno, a efektno, probaj:))

    OdgovoriIzbriši
  13. Divan blog, a tut ću svakako sačuvati i iskoristiti!

    OdgovoriIzbriši
  14. Slucajno sam naletela na ovaj blog... i bas sam se odusevila sa ovim postom... (jos nisam stigla sve da pogledam, ali sigurna sam da cu)... i tutorijalom...
    Moram da priznam da nisam zamisljala da se ovaj izgleda dobija na ovakav (lagan- bar tako deluje)nacin... :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Hvala draga bensedin art i Drangulije, svakako iskoristite turorial, zaista je lako, vidit cete,Pusa

    OdgovoriIzbriši
  16. e baš večeras planiram nešto raditi i sve si mislim, kako ide ono s voskom i šmirglanjem...? kad eto tvoga posta. odličan tut i jako lijepa kutijica.

    OdgovoriIzbriši
  17. Hvala draga moja, tutorial je super, iaonako višem volim najprije sliknuti očima (da ne kažem krasti) i krenuti, i k tome dodati i vrijeme, ali polako mi nekek stvari "sjedaju" na mjesto, pa ćemo i to riješiti. Pozdrav. Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  18. Eto super Zeljka, kreni, jedva cekam da vidim tvoj nocni uradak:)
    Loredana i ja sam vise vizualni tip, treba mi vremena da mi sjedne...Hvala drage moje, pusa

    OdgovoriIzbriši
  19. Lindo trabalho, obrigada por partilhares o passo a passo.
    Beijo enorme e bom fim de semana
    Elsa

    OdgovoriIzbriši
  20. Hola Biljana, excelente turorial, algun dia lo pondre en practica. La caja quedo preciosa, Muchas gracias
    Besos desde Malaga

    OdgovoriIzbriši
  21. odlično ali gdje da kupim kutijice

    OdgovoriIzbriši
  22. Draga santaana, ima ih u trgovinama hobistickog materijala.Ja sam ovu kupila u Lumosu (nedavno otvoren u Rijeci)

    OdgovoriIzbriši
  23. Draga gospođo Biljana!Hvala na ovom tutorijalu.Dosada najbolje objašnjen na koji sam naišla.Imam dvije stare stolice koje su pripremljene za shabby ali stalno sam smišljala s čime da kombiniram salvete.Ovo sa glet masom je izvrsna ideja!

    OdgovoriIzbriši
  24. Awesome piece! Thanks so much for sharing:)

    OdgovoriIzbriši
  25. Fantastic project, beautiful result... great...
    http://craftaworld.blogspot.com/
    Love
    Farah

    OdgovoriIzbriši
  26. Bravo. Ovi tutoriali su mi odlični; nisam se još niti usudila probati -- savršeno, detaljno opisano korak po korak -baš za mene neznalicu :)

    OdgovoriIzbriši
  27. Очень красивая шкатулка!!! Спасибо за прекрасный мастер-класс!!!

    OdgovoriIzbriši
  28. muy bonita y con una decoracion encantadora!! besos desde Barcelona.

    OdgovoriIzbriši
  29. Predivna kutijica... hvala na tutorijalu... meni je jako koristan i dao mi je pregršt ideja :)

    OdgovoriIzbriši
  30. I came here via Graphics Fairy and found this tutorial. It is such a beautiful box!! I can't wait to try, I have the box and the images. Thank you so much for such a good tutorial, it's so nice of you to share your expertise and inspire us. Hello and thank you from the USA.

    OdgovoriIzbriši
  31. Biljna,hvala na divnom tutorialu.
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
  32. Useful article, thank you for sharing the article!!!

    Website bloggiaidap247.com và website blogcothebanchuabiet.com giúp bạn giải đáp mọi thắc mắc.

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails