pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

utorak, 8. lipnja 2010.

Tutorial - izrada cipke na shabby skrinjici

U ovom tutorialu cu opisati kako sam uredila ovu cipku na shabby skrinjici, koja podsjeca na slavonsko-baranjski vez.
Drvena skrinjica kupljena u hobistickoj trgovini.
 U bijelu akrilnu boju, stavite malo oker boje i ultramarin plave boje i obojajte cijelu skrinjicu.
Odaberite sablonu i komade starih najlon zavjesa.U bijelu glet masu za drvo stavite ultramarin plavu boju, koja ce obojati masu.
Odabrani komad cipke stavite na kutijicu i sa paletnim nozem (ili bilo kojim drugim nozem), nanesite obojanu glet masu na cijelu povrsinu cipke i izgladite povrsinu.
Kad ste izravnali povrsinu, lagano sa dvije ruke istovremeno podignite cipku.Ostat ce ovaj prekrasan otisak cipke na kutijici.
To sam isto napravila i na prednjoj strani poklopca skrinjice, i ostavila da se dobro osusi.
Sa unutrasnje strane poklopca, stavila sam sablonu i obojala je.

Kad se sve osusilo, uzela sam patinu-bitumen i sa spuzvicom po zelji nanosila na rubove skrinjice i plohe,( ako mi se cinilo previse-brisala sam), da bih dobila shabby efekt pohabanosti.
Ola....cipka na shabby skrinjici je gotova. Nadam se, da vam se dopada.

34 komentara:

  1. Hvala za tutorijal, sačuvaću ga, divno si objasnila i fotkala, a meni je velika želja da naučim, samo kad bih našla vremena...
    Pozdrav i najlepše želje!

    OdgovoriIzbriši
  2. Biljana, muchas gracias por el tutorial, el resultado es precioso. Aunque utilizo el traductor, me cuesta entender, pero con las imagenes comprendo perdectamente.
    Besos grandes desde España

    OdgovoriIzbriši
  3. Estupendo el paso a paso, te ha quedado una cajita preciosa.
    Besitos desde España

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala što pratiš moj blog! Radovi su ti predivni, oduševili su me, a pogotovo opis rada sa čipkom "korak po korak" (moram to probati :) pozzz

    OdgovoriIzbriši
  5. draga moja biljana odličan tutić :)).......a kutijica je predobra,baš u tvom stilu :))))
    .....veeeeeeelika pusa s drugog kraja grada......

    OdgovoriIzbriši
  6. Muchas gracias por el tutorial. Te ha quedado preciosa.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ne da je dobra, nego predobra, uostalom kao i sve što napraviš.Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  8. Super tutorial! Volim ovakve postove u kojima vidiš tajne malih majstora;) Škrinjica mi je preslatka, prava shabby. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  9. O love this work!! wonderful,
    happy day
    eljardindemiduende

    OdgovoriIzbriši
  10. Biljana, thanks! It is like a master-class!
    It is useful at work:)) Love it))

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala drage moje na komplimentima, nadam se da ce vam pomoci, kad budete same radile.Puse:)
    Thanks dear girls.I m happy that I helped you.
    Hugs, Biljana

    OdgovoriIzbriši
  12. You box came out beautiful neat idea with the lace and texture paint! Sincerely Jonny

    OdgovoriIzbriši
  13. Spasibo table cool master class! Health evaluation Teper â ese Bolsa ideological pole !!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  14. wow what a fantastic tutorial. Bravo !!
    jay x

    OdgovoriIzbriši
  15. Thanks Jonny, lubava and Jay for stopping by and lovely coments,Hugs Biljana

    OdgovoriIzbriši
  16. Prava stvar tvoj tutorial., rezultat je prelijepo plav.... Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  17. Oh wow! What a darling box! It looks great with the pillow and thank you for all of the steps you added. Very Fabulous.
    Hugs,
    Olivia

    OdgovoriIzbriši
  18. Preciosos tus trabajos, Me encanta el estilo shabby.Magnifico el tutorial. Besos desde España.

    OdgovoriIzbriši
  19. super tutorijal, a i jastučnica je krasna!:)

    OdgovoriIzbriši
  20. Hvala draga bjonda, jastucnica mi je posebno vrijedna(vezla ju je moja pokojna mama)pusa:)
    Thanks Olivia and Virginia for lovely comment.Hugs Biljana

    OdgovoriIzbriši
  21. vrlo, vrlo zadovoljan! Prekrasna! Moderan!

    OdgovoriIzbriši
  22. cesto surfam netom pa zaboravim gdje sto vidjeh ili procitah. tvoj rad zapamtila sam upravo po ovoj plavoj kutijic. podsjetila me na vezene rucnike s porukama koje je imala moja baka. vrlo cesto su bili u kombinaciji crno plavo bijelo (crni i plavi konac na bijelom platnu). prostetala sam tvojim blogom do prvog posta i vratila se u neka davna vremena, pa cak si me podsjetila i na maturalac u pragu. zanimljiv blog ;)

    OdgovoriIzbriši
  23. Draga Biljana, sve što radiš je predivno, ali ova kkutijica posebno! Zanimalo bi me stavljaš li na samom kraju neki zaštitni mat lak ili je bitumen zadnja faza? Pozdrav iz Zagreba od Marine!

    OdgovoriIzbriši
  24. Marina oprosti, tek sam sada vidjela da imam komentar na ovaj post. Bitumen se pomalo lepi na dodir, tako da poslije njega uvijek stavim akrilni mat lak:)

    OdgovoriIzbriši
  25. DEUS ABENÇOE POR COMPARTILHAR COM NOS SEUS TRABALHOS LINDOS PARABENS BEIJOS.

    OdgovoriIzbriši
  26. Super prikazano! S čipkom se stvarno može puuuunooo toga! Beautiful! Thanks for sharing!

    OdgovoriIzbriši
  27. Super i svaka čast predivno je :) pravo čekam da mi se jedan okvir osuši i mislim ... nema bolje meditacije od ove divota ...svaka čast radovi su pre prekrasni Pozdrav Valentina

    OdgovoriIzbriši
  28. Τhe phоtogгaphy is timelеss -- nigh
    ѕhadοwless entirе natural baѕs tіssue tantriс massаge pressing сan bring approxіmаtеly evеn more circulation
    thгough the use of pressing and friction.


    Also visit my blοg: Erotic Massage London

    OdgovoriIzbriši
  29. Preciosa caja, muchas gracias por el tutorial. Saludos desde España

    OdgovoriIzbriši
  30. Hermosa cajita, gracias por compartir la tecnica. Muy lindos trabajos, me encanto el blog!
    un abrazo!

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails