pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

četvrtak, 11. listopada 2012.

Kreativna radionica u Rijeci & Uređivanje namještaja-vikend makeover

Da li i Vi zelite ovako nesto da uradite za sebe? Prijavite se na radionicu, gdje cete nauciti kako sami da oslikate i uredite svoj namjestaj.
Na ovoj kreativnoj radionici, naucit cete, kako sami da obojate i uredite svoj namjestaj u vintage, shabby chic stilu.
 Prijave su u tijeku, radionica ce se odrzati u Rijeci, cvjecarnica SAGACIS Frana Supila 11 (malo iznad Rijecke gimnazije, do pekare Mlinar).
Radionica ce se odrzati 27.10.2012.,cijena 150,00 kn, pocetak radionice po dogovoru, trajanje cca 3 h
Prijaviti se mozete na moj  e-mail:   biljana-59@hotmail.com

Broj komentara: 10:

  1. Una caja maravillosa, todo un lujo.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  2. Hola Biljana, ojala viviera mas cerca, porque seria muy creativo ir y aprender hacer estas maravillas.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  3. Bravo za riječanke i riječane - puno polaznika i dobru zabavu želim!

    OdgovoriIzbriši
  4. Sigurna sam da će radionica biti više nego posećena :))), želim vam divan provod!

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Biljana,
    na mom blogu Vas čeka jedna nagradica, svratite
    http://carpe-diem-anamb.blogspot.com/2012/10/blog-award.html

    OdgovoriIzbriši
  6. To boot, too many LMТ ѕ offеr products, prаctices,
    and techniqueѕ on with сoconut mеat oil
    fοr Тantrіс Mаsѕаge .


    Alѕo νіsit my ωeblog ... tantric massage london

    OdgovoriIzbriši
  7. Blago vama, i ja bih se voljela time baviti uskoro :)

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails