pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

srijeda, 5. veljače 2014.

Kreativna Udruga Shabby Chic

Dragi svi,
osnovala sam Kreativnu Udrugu Shabby Chic u Rijeci. To ce biti mjesto, gdje cemo se okupljati mi kreativci, slikari, umjetnici i hobisti i oni koji ce to, tek postati.
Svi ste dobrodosli, postanite clan udruge, gdje cemo zajedno: poticati i siriti kreativnost, sudjelovati na raznim manifestacijama i sajmovima, oslikavati i preuređivati namjestaj i dekorativne predmete, surađivati s hrvatskim i svjetskim redizajnerima namjestaja, umjetnicima i kreativcima itd.
Na Facebook-u sam napravila stranicu Kreativna Udruga Shabby Chic tek je u zacetku.
Fotografija ovalnog cvjetnog oblika s upisanim tekstom Kreativna Udruga Shabby Chic je pecat udruge. Da li Vam se dopada?
Pozivam vas, da postanete clan udruge,svi zainteresirani, javite se na moj e-mail biljana-59@hotmail.com  gdje cu vam odgovoriti na sva vasa pitanja. Radujem se, zajednickom kreativnom druzenju, puno lijepih pozdrava,
                                           xoxo Biljana

Broj komentara: 10:

  1. Zao mi je sto nisam blize :(
    Odlicna ti je ideja,i verujem da cete svi imati koristi od udruzivanja i razmene ideja i iskustava.
    Srecno sa Udrugom,praticu vas na fb.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je zao Jelena, hvala na dobrim zeljama :)

      Izbriši
  2. Čestitam. Pečat je dobar, odgovara imenu, a ime je dovoljno i ozbiljno i komercijalno, pa verujem da će sve to biti zapaženo i da će udruženje ostvariti ciljeve i opravdati smisao postojanja ovakvih oblika udruživanja.

    Ja nisam član nijednog udruženja, a ima ih i kod nas, i to mnogo. Ono štomi se ne dopada jeste orijentisanost isključivo na materijalne momente, prodaju a edukacija i sve ostalo ostaje po strani. To je, prosto, moja vizija, ne znam da li se slažeš sa tim, ali kreativnost je širok pojam, praktična strana mu je primenjiva na svim poljima, i glupo je ne iskoristiti to.

    U svakom slučaju, želim ti mnogo sreće, dobrog druženja, novih prijatelja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Iskrice :) i ja se nadam da ce opravdati svoje postojanje. Znam na sto mislis, ovo udruzenje ce biti ipak malo drugacije, hvala na dobrim zeljama :)

      Izbriši
  3. Bilo je pitanje dana...trenutka, kad će se tako nešto dogoditi! Zaista si postala prepoznatljiva u shabby chicu i vjerujem da ćeš imati puno članova koji će učlanjenjem puno dobiti u što će se i sami uvjeriti! Ja sam sigurna u to!
    Želim ti puno uspjeha!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Sanja, jednostavno trebao mi je iskorak i ja sam uvjerena da cemo se svi lijepo kreativno druziti i nadopunjavati :)

      Izbriši
  4. Srećno! Želim vam sve najbolje sa Udruženjem; ne sumnjam da će donijeti samo dobre stvari u tim susretima i razmjenama iskustava. Pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Lajkala :) Super ideja, puno uspijeha u širenju kreativnosti i posebne shabby romantike!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super Jagoda :) hvala draga na lijepim zeljama :)

      Izbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails