pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

subota, 1. srpnja 2023.

Uređenje doma: Lavanda na balkonu

 



Lavanda, mediteranska biljka, koja nas privlači bojom, mirisom i drugim svojstvima već 2000 godina.








 

Lavanda se može koristiti na različite načine, ja je volim zbog boje i mirisa. Savršeno se uklapa u interijer i exterijer. Lavandu na balkonu, posadila sam u emajliranu kantu - kofu.






Lavanda na balkonu lijepo će se uklopiti uz ostale biljke. Odaberite joj sunčano mjesto, zalijevajte ju redovito i prehranjujte.








Koristite vlastite posude za cvijeće. Cvijeće posađeno u stare porculanske jušnike - suparnike, čajnike, daje poseban romantičan izgled u vašem interijeru.

Reciklirane posude su originalne i maštovite. Kombinirajte posude ovisno o vrsti cvijeća i gdje će se nalaziti u vašem domu.




Stara galvanizirana posuda, prenamjenjena i personalizirana za cvijeće u dvorištu.

Kreativno dekoriranje lončanica za cvijeće, izmamit će osmijeh na lice i vaš dom učiniti originalnim i posebnim.

                 xoxo  Biljana

Broj komentara: 7:

  1. Hello Biljana, I ran across and old post from 2014 where you left a comment and decided to see if you
    were still blogging, and much to my surprise here yu are...........That's awesome. Love all your lavender and beautiful plants.
    Blessings, Nellie

    OdgovoriIzbriši
  2. Thanks for your time and effort in making this blog

    OdgovoriIzbriši
  3. "What a fantastic read! This blog post is a perfect blend of information and creativity. I'm already looking forward to sharing it with others!"
    https://www.discountdrift.com/promotions/

    OdgovoriIzbriši
  4. "Your blog post is a true treasure trove of knowledge! I appreciate the thorough research and insightful analysis you've provided. Looking forward to reading more from you!"
    https://www.couponsstudio.com/all-stores

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails