pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

četvrtak, 26. siječnja 2012.

Romantic Cottage chic & oslikani stol


Prije  -  before




Poslije  -  after
Oslikani balkonski stol, u tirkizno bijeloj boji sa mediteranskim sarmom. Stol nije od cistog drveta, vec presvucen necim sjajnim i plasticnim kao laminat (furnir). Prvo sam stavila akrilnu podlogu za zidove Impregnaciju, tako radi i Tea
Kad se osusila, bojala sam akrilnim bojama tri puta. Oko cijelog ruba gornje plohe stola, stavila sam ruzice, 3D sablonu, sa bijelim kitom za drvo. Od svih sablona, ova se vec totalno istrosila od upotrebe.
Sablone su dale stolu francuski sarm, uz naravno, obavezno prskanje bojom, sviđa mi se, bas je chic:-)
A moze i ovako. Sjecate se gumiranih stolnjaka ( musema ), ovom tirkizno-tufnastom nisam mogla odoliti. Saljem Vam, suncani pozdrav iz Rijeke, B.

43 komentara:

  1. Me encanta como la as dejado.
    besos¡¡¡¡¡

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga moja, stolić mi se jako sviđa!!!!
    Super boja a šablon ružice, prelijepe.
    Ako sam dobro razumila, furnir nije potrebno izbrusiti prije farbanja nego ga samo premazati inpregnacijom?????Ako je to tako onda je ovo, za mene, revolucionarno otkriće..Upravo radim pripreme za renoviranje jednog škabelina koji je obložen sjajnim furnirom.Molim te reci da je tako...i mojoj sreći neće biti kraja.....

    OdgovoriIzbriši
  3. e, to i mene zanima!!! to bi bila sjajna vijest! stolić ti je predivan!

    OdgovoriIzbriši
  4. Da sam ja obožavateljica francuskog šarma poznato je otprije tako da... stolić je fantazija! Tufnice su tufnice, ali ruže su ruže! :))

    Pusa, draga...

    OdgovoriIzbriši
  5. Stol izgleda savršeno,zaista si ga sredila u punom sjaju,a ova mušema i čajnik dijelimo identične detalje..veliki pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga Biljana, preobrazba stola vođena tvojom vizijom i sigurnom rukom dala je fantastičan konačan izgled i iskreno ti se divim! Baš je chic!!!
    Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  7. Beautiful table and such a nice color. You may look at my blog and see where I've been *smile*.

    Hugs
    Elna

    OdgovoriIzbriši
  8. Bez stolnjaka mi se sviđa! Stolnjak je lijep ali stol je super!

    OdgovoriIzbriši
  9. zaista odlična transformacija, kak ti je uspjelo da se ne vide premazi kista?

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako lijepo. prava si majstorica u izradi sablona. sve su tako precizno nanesene.

    OdgovoriIzbriši
  11. Savrseno! Ova plava me je osvojila, a tek ruzice!!!!Mogu zamisliti samo kako ces vec s proleca uzivati , kad za tim stocicem budes pila jutarnju kaficu!

    OdgovoriIzbriši
  12. Super ti je ova preobrazba. Sviđa mi se i boja i šablona. Ovo s impregnacijom nije znao ni moj moler:) morat ću ga iznenaditi.

    OdgovoriIzbriši
  13. Ma šablone su zakon!! Uz majstorsku pripremu i odličnu izradu, stvarno su dale romantična i nježan štih, stolić je ispao prelijep!! I skidaj tu gumiranu navlaku pod hitno, neka se vidi ovako divan rad u punom sjaju:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U pravu si Eda, ljepsi je bez museme, evo skinula sam:-)

      Izbriši
  14. te ha quedado muy bonita.. ¡¡ un saludo...

    OdgovoriIzbriši
  15. Na prvih par fotografija deluje kao da je sto beo, pa ruzice izgledaju kao da su rezbarene :)
    Odlicno...

    OdgovoriIzbriši
  16. Joj, Biljana, Biljana... baš razmišljam o tvojim spretnim rukama :))

    OdgovoriIzbriši
  17. Miči musemu da gledamo stol!Šalim se i sa i bez stolnjaka je divan!

    OdgovoriIzbriši
  18. Hvala Vam drage moje na posjeti i komentarima:-)

    OdgovoriIzbriši
  19. Savršenstvo plave i belih ružica!
    Sjajno radiš sa šablonama.
    Očarala me lepota i jednostavnost, elegancija...

    OdgovoriIzbriši
  20. Stol je stvarno prekrasan Biljana! Sigurna sam da ćeš još uživati u pijuckanju kavice na svom balkonu kad zatopli, a tko ne bi uz ovakvog ljepotana!? :)

    Boja mi se jako sviđa a motiv sa ružicama, stvarno divno!

    Pusa i tebi:)

    OdgovoriIzbriši
  21. točka do točke točkica,lijep je stol u tvohoj izvedbi,a bome i sa ovim gumiranim stoljnjakom

    OdgovoriIzbriši
  22. Ah,ah... moj uzdah... danas idem, gledam i uzdisem od lepote po vasim blogovima.
    Ovo samo ti mozes ovako prekrasno i lepo da upakujes... Bas je alla Biljance.. prekrasno..pozdrav i pusa...i znas staaaaaaaaaaaa... imam snegaaaaaaaaaaaaaaaa..heheheh radujem se ..jos jedan snezni, beli i lep pozdrav...

    OdgovoriIzbriši
  23. predobar makeover:))....
    prijavljujem se za jednu proljetnu kavicu za ovim ljepotanom:))......

    OdgovoriIzbriši
  24. Beautiful table makeover!!
    A few blog friends and I are hosting our first link party tomorrow to finish off the Imagine the Impossibilities Challenge, we go live at 7amET. Today I revealed my project for the challenge, a gallery wall with only one screw in the wall. I'd love if you could come by to check it out and link up! http://thespacebetweenblog.wordpress.com/2012/01/30/the-one-screw-gallery-wall-is-here/
    Karah @ thespacebetweenblog = your newest follower

    OdgovoriIzbriši
  25. Oh I love the color and the flowers are perfect! Great job!

    Carol

    OdgovoriIzbriši
  26. Odlično je ispao! Svaka čast na trudu i ideji

    OdgovoriIzbriši
  27. Da li može jedno pitanje? U vezi ovih šablona, gdje ih nabavljate, pošto sam ja iz Mostara i u nas nema hobby art trgovina sa tim materijalima. Imamo klasičnu art trgovinu za slikarstvo i to je vrhunac. Pa bi sebi eventualno naručivala neke sitnice, ali ne znam odakle da krenem, pa ako imate kakav savjet bila bih zahvalna.
    Do čitanja =)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Mary, mozes naruciti preko interneta iz Zagreba, od ovih hobby trgovina: Megacolor, NB Hobby Art, Lumos, Perlica.Pogledaj, imaju on-line kataloge, sablone i svega lijepoga:-))

      Izbriši
    2. Ajme hvala puno... Divno =)

      Izbriši
  28. Divan vam je blog! Koliko prelepih stvari na jendom mestu!!!

    OdgovoriIzbriši
  29. Mу husbаnd giνeѕ a gгeat good dead bodу tantгіc maѕsаgе , fіngеr in turn.
    Lοсals receive 20% off all spa services Mon.-Thurs., making a a smorgasbord of styles such as chairs, cushions and fifty-fifty feet rollers. For Micah's natal day present this class, we bought him and a booster price, tantric massage s are not that expensive so don't worry. It is Sometimes do it all the time, just every once in a while, it's estimable to try.

    Here is my web-site; sensual massage in london

    OdgovoriIzbriši
  30. Υou cаn avοid compliсations by not getting a tantric masѕage
    wіthout а monthѕ to ѕеe substantial геsults.
    Withal, for those who aгe shy or dоn't enjoy into the handling, an awful affair happened. later on all, you're hoρing to
    emphasіs іs thе result of ѕeemly аbrupt from oursеlves and our аccuracу.

    They don't like to also use enjoyable tastes. Be certain to invariably lovesome a existent friendship that has been built between us. operative only one or two and it's impoгtant to work with a trainеd tantric masѕage healer.



    my web ρage: tantric massage london

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails