pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

srijeda, 16. ožujka 2011.

Shabby chic,oslikani namjestaj & za djeciju igraonicu

Prije -  before
Oslikani namjestaj za djeciju igraonicu "Stars room" u Zagrebu, II dio: dva drvena pisaca stola.
Ovo je nastavak price iz prethodnog posta: bojanje, shabby, oslikavanje, sablone i malo sljokica. "Kutak za djevojcice" bit ce uljepsan sa ova dva ista, ali ipak razlicita, cvjetno oslikana pisaca stola.Meni su prelijepi, a Vama?
Svima, velika pusa, B.

54 komentara:

  1. i meni su prelijepi:))....kako i ne bi bili kad si ih ti dotjerala svojim rukama:))...

    OdgovoriIzbriši
  2. kako li će djevojčice uživati......

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasno Biljana,vjerujem da će malene curice biti presretne!
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  4. Namještaju si udahnula novi život. Igraonica će sigurno biti izuzetno posjećena.

    OdgovoriIzbriši
  5. What a nice change !
    I love the shabby style you created.
    Amitiés,
    Mylise

    OdgovoriIzbriši
  6. Divotica, devojcice ce u z i v a t i !!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Excelent!!!
    this shaby style it's great!

    hugs
    eljardindemiduende

    OdgovoriIzbriši
  8. Oooo, kako je prekrasno i nježno:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Biljana, que maravilla y ese estilo tan shabby me encanta.
    un beso¡¡¡¡

    OdgovoriIzbriši
  10. Jeeeee...ideeeeeš...Biljanaaaa...pa ovo je fenomenalno!!! Jako, jako mi se sviđa! Bravo!
    Kad pogledam kako su prije izgledali...bljak...a gle ih sada, ljepotice iz bajke baš za djevojčice! Ja bih uvela pravilo da u svim vrtićima bude ovakav namještaj :)))
    Pusaaa

    OdgovoriIzbriši
  11. Kad vidim tvoj shabby stil, uvijek padnem na tur.

    OdgovoriIzbriši
  12. Divni su Biljana!I ja bih volela da ih vidim u mojoj učionici:)) Deca iz igraonice baš imaju sreće;))

    OdgovoriIzbriši
  13. Ovo je prekrasno. Tako romantično i napravljeno na prepoznatljiv, Biljanin način. Pozdrav, Jasminka

    OdgovoriIzbriši
  14. Blago njima.A zašto bi to bilo samo za djevojčice????

    OdgovoriIzbriši
  15. Rado bi uživala u ovim stolovima iako sam samo malo starija djevojčica. Parim oči i uživam samo gledajući tvoje radove. Zaista bajkovito na tvoj način.

    OdgovoriIzbriši
  16. Una maravilla, te ha quedado con un cambio espectacular.
    Besitos desde España

    OdgovoriIzbriši
  17. Prelepo je, tako prefinjeno i elegantno.

    OdgovoriIzbriši
  18. Espectacular, precioso resultado. Un besazo guapa.

    OdgovoriIzbriši
  19. Već vidim malene, slatke djevojčice kako na njega pažljivo odlažu igračkice i smišljaju ženske pričice... i nagovaraju mame da im kupe ovakav pisaći stol:)) Prelijepo!!

    OdgovoriIzbriši
  20. Predivno! :) jako mi se svidja :)

    OdgovoriIzbriši
  21. ajme,sto ce curice uzivat,prefantasticno mi je sve..bravo biljo,svaka ti cast na trudu i ljepoti koju si napravila..pusaaaaa!!!!

    OdgovoriIzbriši
  22. Uauuuu!!!Ficou maravilhoso seu trabalho amiga,uma bela decoupage,finissimo acabamento,parabénsss,abraçosss.

    OdgovoriIzbriši
  23. How beautiful! The roses are so pretty! ♥

    OdgovoriIzbriši
  24. elegantan i prekrasan make over. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  25. Divno draga i znas da te obozavam. Pozdrav za tvoje momke i mislim na vas. Pusa

    OdgovoriIzbriši
  26. Muy bonito , te quedo ideal, un beso desde España

    OdgovoriIzbriši
  27. Przesłodkie! Zawsze mnie zachwycają metamorfozy mebli.

    OdgovoriIzbriši
  28. Hello Biljana...

    What a beautiful project. you changed the whole scenario of table such a shabby touch... very lovely
    I wanted that if you please pay a visit to me at
    http://craftaworld.blogspot.com/
    And share your sentiments and feelings for all those who suffered in Japan’s massive distraction…
    Love
    Farah

    OdgovoriIzbriši
  29. Preslatko. Jako mi se svidja ovaj namještaj.

    OdgovoriIzbriši
  30. Hola amiga, realmente un trabajo exquisito.
    Hermoso fin de semana
    Besos
    Lola

    OdgovoriIzbriši
  31. So pretty. A charming look.
    Pam @ BeColorful

    OdgovoriIzbriši
  32. Nagyon szép munka, Biljana! Jó hétvégét neked!

    Mi piace, bellissima! Buon week end!

    OdgovoriIzbriši
  33. Estou encantada pelo seu trabalho, e lindo, parabéns, um forte abraço e Jesus te abençoe sempre.

    OdgovoriIzbriši
  34. Love the finished product, so chic and elegant.

    OdgovoriIzbriši
  35. Precioso el cambio¡ un escritorio precioso y un trabajo espectacular¡¡

    OdgovoriIzbriši
  36. Un delicado y magnífico trabajo.
    Bss.

    OdgovoriIzbriši
  37. I meni su prelijepi draga Biljana,pratim tvoj blog još prije nego što sam i sama počela blogati i zaista me stalno inspiriraš a to što radiš mi je super...

    OdgovoriIzbriši
  38. You won an award!!!! Hop on over to http://diyhshp.blogspot.com to pick it up.

    OdgovoriIzbriši
  39. Just beautiful, Biljana! The desk would certainly brighten any little girl's room.

    Thanks for linking to the party again this week.

    Blessings,
    Liz @ the Brambleberry Cottage
    http://thebrambleberrycottage.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  40. Meni su jako lijepi, draga Biljana uostalom kao i sve što si ti napravila.
    Ti si moja majstorica!
    Puse

    OdgovoriIzbriši
  41. very nice Blog
    congratulations
    from Chile
    c@

    OdgovoriIzbriši
  42. I love the roses! And the crackle finishes. I enjoyed my visit here.

    OdgovoriIzbriši
  43. as always beautiful, I love it!! The roses are wonderful!
    have a nice and sunny weekend
    hugs
    Astrid

    OdgovoriIzbriši
  44. What a sweet desk Biljana!! It's absolutely adorable! Thanks for sharing at FNF! :)

    OdgovoriIzbriši
  45. Un bonito trabajo,fino y hecho con gusto,felicidades

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails