pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

četvrtak, 20. listopada 2011.

Shabby chic, decoupage namjestaj & English Cottage

Prije  -  before
Poslije  -  After
English Cottage stil, romanticna drvena polica za knjige, koja zraci jednostavnom shabby elegancijom.
Kombinacija prljavo bijele i pastelno zelene akrilne boje, decoupage na ladicama sa prelijepim vintage motivom ruze od Cath Kidston, 3D sablona na vrhu i malo patine.
Polica je kao stvorena za sobu male ili velike princeze:-)
Poznat Vam je osjecaj zadovoljstva i srece, kad ispadne sve bas onako, kako ste zamislili, upravo takvu radost sam osjetila, kad sam zavrsila ovu shabby ljepoticu.
Fotke bas nisu naj, jer je vrijeme oblacno i kisno, ali se nadam, da ce te ipak uzivati.
Pusa svima do iduceg posta, Biljana

Broj komentara: 57:

  1. Prekrasno napravljeno, ali manje se od tebe ni ne očekuje, ovo bih ja bez problema stavila u svoju dnevnu sobu,
    jako mi se sviđa ovo nešto u ladicama, iako ne mogu dobro dokučiti uzorak,
    to je to:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Biljana un magnifico y maravilloso trabajo, te felicito.
    Saludos Inma''''

    OdgovoriIzbriši
  3. Biljana, ¡¡¡¡que preciosidad de reciclado¡¡¡¡, el mueble era chulo pero con el cambio es espectacular..........los colores.....las rosas, ¡¡y esos tiradores son bellos, bellos¡¡.
    Bsts guapa.

    OdgovoriIzbriši
  4. que bonito... ¡¡¡ me gusta todo , los tonos , la servilleta y los tiradores , me encanta , un saludo....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Predivan rad, klanjam se umjetnici. Poštovana gđo Biljana jel se tako nešto -može i naručiti.
      Veliki pozdrav

      obitelj Užila


      jelena721@hotmail.com

      Izbriši
    2. Oprostite, tek sam sada vidjela pitanje. Hvala na komplimentu:) ja samo uređujem namjestaj od postojecih vlasnika. Puno pozdrava

      Izbriši
  5. Draga Biljana, ovo je prelijepo... Jako mi se sviđaju boje a ladice sa ovim slatkim ružicama i ručkicama neizrecivo su lijepe..

    OdgovoriIzbriši
  6. Magnifique, beautiful, I love it !
    You are very talented...
    Salut amical,
    Mylise

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasno, predivno, što da kažem!? :D
    Krasna izvedba, želim ukrasti ove ručkice.

    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  8. Beautiful Biljana. I love what you did with the drawers.

    OdgovoriIzbriši
  9. divno,sarmantne ruzice su pravi izbor za neku malu princezu!

    OdgovoriIzbriši
  10. Draga Biljana,polica ti je divno ispala! Tvoji me radovi uvijek oduševe!!

    Pozdrav i pusa:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Nemam riječi,ovo je toliko divno,pogotovo detalj ružica ručkica..savršeno,stvarno uvijek odušvljavaš:)

    OdgovoriIzbriši
  12. !!!!Que maravilloso mueble has hecho , me encantan los colores , las rosas , el estucco , y los tiradores , el conjunto es !DIVINO !!!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Hola biljana¡ el mueble ya era muy bonito pero lo has dejado impresionante¡¡ muy shabby , me encantan las rosas rojas con azul que le has puesto, el contraste de color , los tiradores preciosos¡ y el estuco divino como siempre¡ besoss y un saludo.

    OdgovoriIzbriši
  14. Eto, ti mene uvijek iznenadiš i oduševiš, a za ovako velike površine zaista treba uložiti puno truda, od šmirglanja do bojanja, pa do završnih detalja, a tebi to ide odlično i vidi se da uživaš...najjj detalj su mi cvjetne ručkice na ladicama, a o salvetici da ne pričam...savršeno!!!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  15. Vrhunski make over snova si napravila jer su boje i kombinacije pun pogodak. Prelijepo si napravila princezinu policu za čuvanje tajni.

    OdgovoriIzbriši
  16. Sve pohvale, samo gdje iskopaš ono before...?. Pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  17. A što reć nego predivno. .gledam i divim se. .

    OdgovoriIzbriši
  18. Biljana prekrasne stvari koje radite!

    OdgovoriIzbriši
  19. Uvek volim kad stigne neki tvoj novi rad.Divno;)

    OdgovoriIzbriši
  20. Sve je bas na svom mjestu: od ručkica, CK uzorka, vitica, boja! Divno!

    OdgovoriIzbriši
  21. potpuno sam luda za ovim stilom, a ti si ga dovela do perfekcidje !!! :)))

    OdgovoriIzbriši
  22. ovo je draga Biljana prekrasno.Kombinacija boja i motiva me je oduševio.Jako!

    OdgovoriIzbriši
  23. Przepiękny romantyczny mebelek Ci wyszedł.

    OdgovoriIzbriši
  24. jako lijepo. Obožavam ovaj stil. A ti tako dobro obradiš svaki komad koji ti dodje pod ruku. Svaka čast.

    OdgovoriIzbriši
  25. wow!!!
    beautiful works...I love them all...do you have tutorials? I'd love to learn some of the techniques you've used in your works.
    Nice meeting you.
    Emma (from Chile)

    OdgovoriIzbriši
  26. I just say......A great job :)
    an do not miss....

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    It´s fun to join it .....
    WELCOME :)
    Håkan ( The Roseman)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Todos tus trabajos me gustan, son bonitos, bien hechos y delicados

      Izbriši
  27. Savršeno! Mi smo baš na selu pronašli staru kredencu (svijetlo zelene boje) pa sve planiramo,šta ćemo i kako ćemo je "preobraziti". Tvoj blog mi je veeelika inspiracija, ali i ta kredenca prevelik zalogaj za mene :) (zasada)

    OdgovoriIzbriši
  28. Que lindissima sua arte amiga Biljana!!!!!Parabénsss!!!!Cada detalhe muitooo lindo,feito com muita precisão.Fico admirando!!!Tenha uma ótima semana,abraçosss.

    OdgovoriIzbriši
  29. Que maravilla Biljana, quedo espectacular.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  30. What a lovely piece. I really like the rose knobs you've found.

    OdgovoriIzbriši
  31. Beautiful, Beautiful job!!! I love the finished product -- so pretty!

    OdgovoriIzbriši
  32. Dear Biljana, Your work is so beautiful! I keep coming back to look at it over and over! Absolutely gorgeous! With love and blessings from Julie in California!

    OdgovoriIzbriši
  33. This is oh so pretty and must be the largest piece you have posted yet. Love it. Glad to see you doing larger pieces of furniture. Thanks so much for sharing your beautiful creation on Motivated Monday.
    Pam

    OdgovoriIzbriši
  34. °º♪♫
    °º✿♪♫
    º° ✿♫ ♪♫°
    Olá, amiga!
    Seu trabalho lindo realçou o móvel.
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil°º♪♫
    °º✿♪♫
    º° ✿♫ ♪♫°

    OdgovoriIzbriši
  35. Nemam pojma kako mi je promakla ova prekrasna ljepotica pa ju nisam na vrijeme pogledala... a ispala je zbilja fenomenalno, boje, motiv, ručke, sve djeluje tako decentno i profinjeno i nježno istovremeno... ma prekrasna!!!

    OdgovoriIzbriši
  36. E stvarno si majstorica, ja bih sebi ovu ljepotu odmah u predsoblje stavila :D *in love*

    OdgovoriIzbriši
  37. pa bilo je i vrijeme da da ta polica dođe na red za makeover:)....moram priznati da ju u prvi mah uopće nisam prepoznala,dalke total makeover je uspio:)).....
    savršeno izgleda kombinacija zelene i bež:))....izgleda da si u društvu nas koje je uhvatila zelenomanija:)))....

    OdgovoriIzbriši
  38. Very well done! Tres bien!

    OdgovoriIzbriši
  39. nagradica za tvoj blog na mom blogu, pusa

    OdgovoriIzbriši
  40. draga Biljana... s obzirom d obožavam čitati tvoj blog i gedat slikice na tvom bogu... prosljedih ti mini nagradicu na mom blogu...
    http://unique-hrebina.blogspot.com/2011/11/nagrada.html

    OdgovoriIzbriši
  41. Hay,

    I love your blog..
    And I will follow your blog.
    Please take a look into my world.

    Love..Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  42. Great makeover! The piece looks truly vintage!

    OdgovoriIzbriši
  43. It is a beautiful makeover!

    Carolyn

    OdgovoriIzbriši
  44. ♡°
    º✿
    º° ✿✿♡°
    Olá, amiga!

    Bom fim de semana.
    Beijinhos.
    Brasil
    º✿
    º° ✿✿♡°

    OdgovoriIzbriši
  45. Querida Biljana, é sempre uma alegria visitá-la. Essa estante está maravilhosa. Seus trabalhos são muito bonitos e especiais. Bom domingo e uma ótima semana. beijos

    OdgovoriIzbriši
  46. Beautiful! I love the addition of the sweet little flowers.

    OdgovoriIzbriši
  47. Lovely! I really love the little rose knobs :)

    OdgovoriIzbriši
  48. Fantastičan komad, i oaj i svi drugi na blogu!! Već duže vreme sam opsednuta shabby DIY nameštajem i nameravam da ovog leta restauriram 2 komode prvi put. Ovaj blog definitivno ubacujem u omiljene. Ima toliko dobrih ideja i saveta. Svala čast, želja mi je da i ja jednog dana doguram do tog nivoa, jer me ovakva reciklaža strašno interesuje.

    Veliki pozdrav,

    Iris

    OdgovoriIzbriši
  49. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails