pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

nedjelja, 3. veljače 2013.

Retro Chic Skrinja lavanda

Retro Shabby Chic skrinjica sa motivom lavande. Personalizirani poklon, skrinjica, koja svojim novim izgledom, podsjeca na neka stara vremena. Redizajn je jednostavan i romantican, koristila sam: akrilne boje, decoupage - salveta sa motivom lavande, sablone, 3D sablonu, transfer tehniku (ime) i vosak za antique efekt.Da li Vam se dopada?
Saljem Vam, suncani pozdrav iz Rijeke, xoxo Biljana
Prije - before
Poslije - after



Broj komentara: 25:

  1. predivno :)) lavanda predivan motiv, podsjeca me na moju dalmaciju

    lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  2. Qué romantica y campestre Biljana...me encanta.... y segurisimo que a quien se las regales tambien le va a encantar

    Un beso

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelepa!
    To je već uobičajeno kod tebe, savršeno radiš, uvek sam zadivljena.

    OdgovoriIzbriši
  4. te quedo preciosa ,ese tono en malva , me encanta...¡¡¡ besos.....

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivna je ovako lila !!!!!!
    Ljerka je sigurno presretna.
    Ćao.

    OdgovoriIzbriši
  6. Divota! Ima nešto posebno kod lavande i ove predivne ljubičaste! Pozdrav ti veliki:)

    OdgovoriIzbriši
  7. prekrasna skrinja,romanticna,i lavanda bi uvek bila i moj izbor!

    OdgovoriIzbriši
  8. Biljo predivna je škrinjica,i meni je ova boja lavande i njezin motiv uvijek posebno romantičan,a tvoje izrade govore same za sebe:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Preciosa caja, la lavanda me encanta.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  10. jako lijepo, lavanda je uvijek zahvalna tema:)

    OdgovoriIzbriši
  11. So lovely! It's amazing what you are able to do with paint. Thanks so much for sharing with us.
    Hugs,
    Patti

    OdgovoriIzbriši
  12. Divna ideja, naravno da mi se dopada. Lavanda je večni simbol Provanse i daje taj poseban pečat i šarm kovčežiću.
    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  13. Ah ta nježna i razigrana vitica!

    OdgovoriIzbriši
  14. Prelijep personalizirani poklon, stvarno podsjeća na neka prošla vremena...

    OdgovoriIzbriši
  15. Hi........
    What a magical work!!!!!!!
    Thinking of you and wishing you a very nice weekend!!!!
    Hugs

    OdgovoriIzbriši
  16. Lovely box Biljana. Thanks so much for sharing with us this week at Transformed Tuesday. Hugs, Peggy

    OdgovoriIzbriši
  17. I like how you decorated the inside of this project too.
    Thanks for linking up.
    p

    OdgovoriIzbriši
  18. What a lovely box. The lavender images are pretty and I love the 3D effect.

    OdgovoriIzbriši
  19. Such a romnitc little chest - ready to fill with love letters.

    OdgovoriIzbriši
  20. Divan blog po mom ukusu .I ja sam za zaljubljenik shabby stila ali se ne bavim izradom na veliko nego onako za dusu . Posjeti me na www.draganasgarden.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  21. Love what you did with the box! It's gorgeous!!! Thanks for linking up to ITS PARTY TIME. I pinned your post. {HUGS} Clydia @ Three Mango Seeds

    OdgovoriIzbriši
  22. shoes one hand on уour tiddlеr's abdomen and Asian tantric massage for a class, has not yet returned to work. Massaging Human face is a beneficial way of removing dead skin cells, I'm looking for pеrsіstence.


    Сhecκ οut my ωeb site; tantric massage london

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails