pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

utorak, 26. listopada 2010.

Giveaway - Shabby ruze

Vrijeme je, za novi Giveaway. Nadam se, da ce Vam se dopasti:)
 Drvenu dascicu obojala sam akrilnim bojama, napravila sam dvostruki shabby, rucno naslikala ruze (slikarskim akrilnim bojama) i 2K lak.

                PRAVILA  GIVEAWAY-a
- postanite moj sljedbenik ( ako to vec niste)
- ostavite komentar u periodu od 2 tjedna
Sretno!!!  Pusa svima, Biljana
                RULES  GIVEAWAY
- become a follower ( if you a not)
- leave a comment here during the next 2 Weeks
Good luck, hugs, Biljana

91 komentar:

  1. Što reći nego: P r e k r a s n o ! ! !

    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  2. jako lijepo,a ruže ručno oslikane su prekrasne!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hola Biljana, echaba de menos tus trabajos, siempre es muy placentero visitarte, tus trabajos siempre son elegantes y con un gusto exquisito
    Besos y hermoso dia querida amiga

    OdgovoriIzbriši
  4. Hi Biljana, thank you for the visits to my blog,
    you're very sweet.

    Did you painted this? Awesome, you're very talented!

    Hugs

    OdgovoriIzbriši
  5. Hi Biljana!

    I am a follower and if your giveaway is open internationally, I would love to win.

    I hope you are having a marvelous week! La

    OdgovoriIzbriši
  6. Ručno si oslikala ruže!!!!????!!!!! Ideeeeeš! Ovakav vintage izgled meni je najdraži, gledam i gledam, i tako bih rado svoju starinsku šalicu čaja odložila na ovaj podložak i prebacila se u krinolinu, pod široki obod šešira, uz iste ružice na velikom jantarnom prstenu, i da mi se nikamo ne žuri....., evo kakve si mi misli izmamila.....čak i znam gdje bi to bilo.....svaka ti čast! Puno pozdrava!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ohh is so wonderful!!!
    I'm a follower, if I may, I want to participate, and hope for the best smile ...
    I congratulate you for this wonderful work, you are unique!
    a big hug from Spain
    eljardindemiduende
    ;-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Hi Biljana,
    It is so nice to meet you here. My dream from young girl on, has been to meet people from Croatia. My grandmother and grandfather came to the US when they were both 15 yrs old. My Father is Croatian. He spoke it as well.
    Do you know Zondra? She is from Croatia as well.
    I am so happy to see a Croatian person on Blogger too.
    I love your art and all the beautiful things you have done. The chair is great, and so it the bloggerette Society frame.
    P r e k r a s n o ! ! !
    Hugs, Darlene ♥♥

    OdgovoriIzbriši
  9. Kao i svakom tvom radu, tako i ovom, mogu se samo diviti i uzdisati, jer ti to radiš savršeno...oslikala si ružice!!! Bravo Biljana!
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  10. Biljana ovo je predivno! Neću sad glumit lažnu skromnost nego ću reći da bih baš voljela dobiti ovu tvoju daščicu i već sam si zamislila gdje bih ju izložila da joj se svi dive! Ružice su prekrasne, međutim od majstorice nisam manje ni očekivala! :) Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  11. Dear Biljana, I like all the things you do and specially this giveaway. I like its cracked. A great success !
    Thank you for your visits and compliments. They affect me very much...
    Sincerely, bisous...

    OdgovoriIzbriši
  12. Hi, biljana , your work is wonderful¡ with roses and painted..¡.I like a lot of your works.
    Many thanks for visiting muy blog.

    hugs from Spain.
    Maria

    OdgovoriIzbriši
  13. Piękne róże, fantastyczna praca, brawo.

    OdgovoriIzbriši
  14. Vjerujem da se nije baš tako jednostavno rastati od tako prekrasne stvari kao što je tvoja daščica, ali ti si nesebično odlučila dati je nekoj od nas.Svaka ti čast!
    Veliki pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  15. piękna praca , a roza prekrasna @@@@@ brawo
    pozdrawiam z Warszawy , bajka

    OdgovoriIzbriši
  16. nedostajale su mi tvoje shabby ruže. Shabby=Biljana ( to je asocijacija, ne mislim da si ti shabby). Pozdrav, Jasminka.

    OdgovoriIzbriši
  17. Que lindoooo!!!! amiga Biljana.Também quero participar,bjims.

    OdgovoriIzbriši
  18. soooo beautiful.your craqueler is perfect!!!

    OdgovoriIzbriši
  19. Te ha quedado precioso, me encanta este trabajo.
    Besitos desde España

    OdgovoriIzbriši
  20. Priznajem jako mi se sviđa, pogotovo što su ruže oslikane. Prava shabby daščica ... prije bih rekla slika. Mislim da bi se tebi super uklopila uz novu fotelju i stolić.

    OdgovoriIzbriši
  21. Your painting is just beautiful! I love the colors. Just lovely!!

    OdgovoriIzbriši
  22. Već dugo čekam da nam ispuniš
    jedan ovakav dan svojim radom!
    Jako mi se sviđa,
    kao i sve do sada što napraviš,
    jer zaista volim tvoj stil i
    kreativnost koju imaš.
    PUSA

    OdgovoriIzbriši
  23. Zaista je predivno! :) Bas bi volela...

    OdgovoriIzbriši
  24. Niezwykła praca. Tak delikatna i romantyczna. Szalenie mi się podoba.

    OdgovoriIzbriši
  25. Kad porastem, kad porastem........ bicu.....bicu....Biljana Shabby. A dotle cu mastati o ovakvim lepim ruzama. Ko zna mozda mi postar i zazvoni na vratima. Ma ne mora da zvoni, meni je posta ispod mog stana. Eh samo da jos upali sreca...... Biljce predivno je ispalo. Nema sanse da se nekom ne dopadne. Ti si sampionski umetnik.

    OdgovoriIzbriši
  26. Predivan shabby! Tako romantično...ružice su divne!

    OdgovoriIzbriši
  27. Ajme koliko "protivnika". Nadam se da cu imati srece. Oduševila si me tutorijalom za ružu radjenu suhim pastetom. I to traje.

    OdgovoriIzbriši
  28. Predivno oslikano,tako lijepo i romantično!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  29. s obzirom da sam daščicu vidjela uživo i da sam oduševljena moram uži u bubanj:)))....
    M.

    OdgovoriIzbriši
  30. haha Ć ili Ž kakava je razlika:???....

    OdgovoriIzbriši
  31. Ruža je jedinstven cvijet i nikada je ne može biti previše.U svim svojim bojama i varijantama savršeno se uklapa u sve naše kreacije.Svatko od nas ružu doživljava na svojstven način,a to se najbolje ogleda u mnoštvu naših uradaka dok koristimo identične motive.Proći pored ružičnjaka i osjetiti njezin miris,ima li što lijepše?

    OdgovoriIzbriši
  32. Your artwork is beautiful! Yes, put me in your "Giveaway!" I will, also, become a follower. Thank you for those kind comments on my blog. Check out my "Noel" Giveaway, too!

    OdgovoriIzbriši
  33. joj, ovo je predivno! tko god dobio, dobit će pravo umjetničko djelo!

    OdgovoriIzbriši
  34. Ovo je zaista pravo umjetničko djelo!! Daščica je tako lijepa i nježna i romantična, baš je sretna buduća vlasnica...

    OdgovoriIzbriši
  35. Hola Biljiana, unas rosa pintadas a mano preciosas
    Besos:Mayte

    OdgovoriIzbriši
  36. Thank you for visiting my blog! ;-)
    Love all of your art creations..
    Have a wonderful day..
    Hugs, Darlene

    OdgovoriIzbriši
  37. Zapraszam Cię na moje Candy.Pozdrowka-aga

    OdgovoriIzbriši
  38. Hola,¡HERMOSO TU BLOG! todas esas cosas las hacés vos? reamente una maravilla, te felicito
    soy una nueva seguidora tuya de MAR DEL PLATA, Argentina. Un beso
    ALCIRA

    OdgovoriIzbriši
  39. Não tenho tradutor, mas quero dizer que o seu blog é maravilhoso! Beautiful! Hermoso!
    Sou sua seguidora. Beijos do Brasil,
    Iray

    OdgovoriIzbriši
  40. Već neko vrijeme pratim Vaš blog! Vaši radovi su zaista prekrasni! Svaka čast! Od sada ću pisati češće!

    OdgovoriIzbriši
  41. Hi Biljana,
    I love these roses in the pictures here, I think it has given me some inspration for doing some wall hangings I keep waiting to do. Hope you're having a lovely week. xx

    OdgovoriIzbriši
  42. Biljana ruže su ti prekrasne!Osjeća se živost i dinamičnost,....:))) Puno pozdrava iz sunčane Dalmacije!

    OdgovoriIzbriši
  43. Biljana my dear friend, beautiful...beautiful!!!
    I love roses!!!

    hugs
    Cidinha

    OdgovoriIzbriši
  44. Hi Bijana! This is gorgeous, please enter me if I can!
    Hugs,
    Olivia

    OdgovoriIzbriši
  45. Hey there sweetie!!! I am loooving this painting! Oh how I'd love to win it! I always look forward to what you bring to the party each week and thank you for your sweet comments! :D Big hugs and have a beautiful weekend - *Crosses fingers to win*
    ~Terrell @ Frou Frou Decor~

    OdgovoriIzbriši
  46. Beautiful Painting! I am now following you.
    ~ ~Ahrisha~ ~

    OdgovoriIzbriši
  47. Baš bi mi se ove romantične ružice lijepo uklopile u moju romantičnu kuhinju....ah barem ću maštati o njima...
    ervina

    OdgovoriIzbriši
  48. Thank you for participating in Show Off Your Cottage Monday! ;) I would love to be added to your gorgeous give-away!

    cielo

    OdgovoriIzbriši
  49. Mozda i do mene osmehne se streca ...:)pozdravi iz Vienna

    OdgovoriIzbriši
  50. Biljana Beautiful!!

    Come and see my latest find!

    Karena
    Art by Karena

    OdgovoriIzbriši
  51. Prekrasan rad! Rado bih ga imala kod kuće:-)

    OdgovoriIzbriši
  52. i ja bi i ja bi !! :) prekrasno romantično :) volim ružice i bila bih jako sretna da ih i ja znam tako naslikati...divan poklon, sretan tko ga dobije!

    OdgovoriIzbriši
  53. Your painting is beautiful in the shabby style. Your talent is accomplished and very good. Your follower link is not working but I will try to visit you for the required two weeks. I am interested in your art work just as a person who admires art in many styles.
    Jeanne

    OdgovoriIzbriši
  54. Wowl! You have beautiful things! Great job, everything is beautiful!! Thank you for visiting my blog, now that I have seen yours, I will be visiting more often!

    OdgovoriIzbriši
  55. oops, it is supposed to be wow...not wowl...lol!

    OdgovoriIzbriši
  56. Dear Biljana, a very pretty work, love, love the roses you have painted!!!
    cariños

    OdgovoriIzbriši
  57. Pozdrav Biljana, blog je fenomenalan! Slijedeće godine planiram uređivati svoj novi dom i sigurna sam da ću na tvom blogu naći mnoge ideje! Svaka čast!
    P.S. slobodno me posjeti na http://just2chilli.blogspot.com

    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  58. Found you via Frenchy...
    What lovely flowers! Did you paint those? You are very talented. This reminds me of the Ralph Lauren sheets I have on my bed!
    New follower!
    --Lee Ann

    OdgovoriIzbriši
  59. Hi. Love all your roses! If you can ship to USA, please enter me in your giveaway. I just love roses.
    Your blog is beautiful!
    ~ Julie

    OdgovoriIzbriši
  60. Prošetala kroz tvoj blog i moram ti priznati da sam oduševljena,ovo je stvarno prekrasno!
    I ja sam sljedbenik ovog 'kulta' hihi

    OdgovoriIzbriši
  61. Ja sam u za pokloniti! Hvala vam toliko za povezivanje na francuski opsesija party! To je vrlo francuski!
    Dođi slijedi me leđa previše!
    XO
    Frenchy

    OdgovoriIzbriši
  62. Hallo aus Deutschland - schön, dass Du mich gefunden hast - nur so konnte ich Deinen unglaublich schönen BLog nur finden! Kompliment zu diesem romantischen Kunstwerk !!!!!
    Herzliche Grüsse
    Jacqueline

    OdgovoriIzbriši
  63. So lovely! The roses are just beautiful and I really like the crackle finish.

    Thanks for linking to my party. It's fun to see what you link up each week.

    Liz @ the Brambleberry Cottage
    http://thebrambleberrycottage.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  64. Thanks for come to my blog! So I will find your very nice things!
    Greetings
    Dea

    OdgovoriIzbriši
  65. Hello Biljana...very pretty roses! such a lovely give away you are offering.
    Debbie@houseatthelake

    OdgovoriIzbriši
  66. Hello Biljana!

    Can I play too?
    I love your work.
    Kiss
    Cris

    OdgovoriIzbriši
  67. Hello, again!

    I have a stamp award wait for you in my blog troquinhas da pandora.
    Kiss
    Cris

    OdgovoriIzbriši
  68. How beautiful are those roses, I wish I could paint like that.

    OdgovoriIzbriši
  69. Prekrasni radovi i prelijepe ideje...odusevljena sam sa svim radovima...

    OdgovoriIzbriši
  70. Очень красиво,винтаж))

    OdgovoriIzbriši
  71. Me encanta tu blog, tus trabajos son romanticos y suaves, me dan inspiración!!!
    I love you blog, your works are romantic and soft, and inspire me so much!! Sole, from Uruguay, Southamérica

    OdgovoriIzbriši
  72. After checking out а fеw of the аrticles
    on your blog, I truly lіκe your teсhnіque
    οf ωriting a blog. I saved as а favorite it tο mу boοkmarκ webpagе lіst
    and will be checking bacκ in thе neaг future.

    Ρleаse visit my web ѕite as well and tell mе your opinion.



    Heгe is my blog: kleemann.org

    OdgovoriIzbriši
  73. Ϲan I just sаy what a relief to discοver a ρerson that genuinelу understands what theу are discussing on the web.
    You definitely know how to bгing а
    ρroblem to light and make it іmportant. More and more people really nееԁ to сheck this out and understand
    thiѕ sіԁe of yοur stοгy.

    It's surprising you're not more popular because you ѕurely have
    the gift.

    Feel free to visit my wеblog Suggested Web site

    OdgovoriIzbriši
  74. Fіnal reѕults wіll probably be shοwn іf utilised 30 minutes eaсh and eѵery day.



    Ηere is my web pagе :: http://www.prnewswire.com/news-releases/flex-belt-review-and-latest-coupon-code-savings-now-featured-at-awesomealldaycom-190317331.html

    OdgovoriIzbriši
  75. You do not havе to commit hοuгs at the fitnеss cеnter
    or exert so a lot еffort anԁ power in undertaκing pегform out just
    tо be in а poѕition to tone your musсle tissues.



    My blog pоѕt: this link

    OdgovoriIzbriši
  76. The final results shоwn by this cream are also
    grеаt, ωith transform in thigh size and other аrеas getting claimeԁ by its users.


    Also visit my wеblοg; Trilastin Coupon

    OdgovoriIzbriši
  77. I am sure thiѕ pіece of writіng hаs touched all the іntеrnet ѵiѕіtοrs,
    іtѕ гeally reаllу gοod post on builԁing up new ωebpаge.



    Also vіsit mу webpаgе :: Hair removal system
    My webpage - http://www.prweb.com/releases/silkn/sensepilreview/prweb10193901.htm

    OdgovoriIzbriši
  78. It іs not mу first timе to go to see this web ρage, i am visiting thiѕ web раge daillу аnd οbtain рleasant infoгmatiоn
    frοm here ԁailу.

    my page ... http://nippomac.info/

    OdgovoriIzbriši
  79. I am regular reaԁeг, hoω are you everуbodу?

    This paragraph postеd at thiѕ
    web page is truly fastidious.

    Here is mу weblog ... www.prweb.com

    OdgovoriIzbriši
  80. Veгy soon this ѕite will be famouѕ amіd all blog users, due tο it's pleasant articles or reviews

    Feel free to surf to my blog ... altervista.org

    OdgovoriIzbriši
  81. Thanks for eѵerу otheг іnformativе web sitе.

    Whеre еlsе could I am getting
    that kind of info wгittеn іn such a pеrfect аρproaсh?
    І've a venture that I'm simplу nοω οperatіng on, and ӏ have been аt thе looκ
    out fοr ѕuch informatiοn.



    Alsο visit my web-sitе :: please Click the Following page

    OdgovoriIzbriši
  82. This іѕ гeallу interesting,
    You're a very skilled blogger. I'vе joined уouг rss feed and look foгwаrd to sеeking mоrе
    of уοur fantastic post. Also, I hаvе shаred
    your websitе in my soсial netwoгks!


    Hеre іs mу pаge - Please Click The Up Coming Document

    OdgovoriIzbriši
  83. An outstanding sharе! I've just forwarded this onto a friend who had been doing a little homework on this. And he actually bought me lunch due to the fact that I stumbled upon it for him... lol. So allow me to reword this.... Thanks for the meal!! But yeah, thanks for spending some time to discuss this issue here on your blog.

    my web site: www.bghsalumni.org

    OdgovoriIzbriši
  84. Your сuгrent poѕt οffers eѕtаblishеd neceѕѕаry tо me pеrsοnally.
    It’s vеry infoгmatiѵe anԁ yοu аre obvіouѕlу гeally educateԁ in thiѕ field.

    You get еxposed my eyе in order tο variοuѕ οрinіon of this ѕpecific subject
    with inteгesting anԁ sοund сontent materiаl.
    Here is my web-site ; phentermine

    OdgovoriIzbriši
  85. Just want to say your article is as amazing. The clearness on your put up is just nice and i could suppose
    you're a professional in this subject. Well with your permission let me to take hold of your RSS feed to keep updated with approaching post. Thank you 1,000,000 and please keep up the rewarding work.

    My blog post: the tao of badass

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails