pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

nedjelja, 26. veljače 2012.

Vintage Shabby chic Teapot

Makeover, starog keramickog cajnika, koji ce ovako uređen i oslikan, koristiti kao posuda-vaza za cvijece.
Bojala sam prvo fasadnom akrilnom bojom, a zatim prljavo bijelom akrilnom bojom. Oslikavala sam sa decoupage tehnikom, sa salvetom, motiv ruze Cath Kidston i 3D sablona ruze, prskanje i patina sa bitumenom. Cajnik je izbusen na dnu, tako da sam direktno u njega stavila zemlju i posadila macuhicu.
Ne izgleda lose u kompletu sa balkonskim stolom. Oslikala sam ga u dva lica, kad mi jedno dosadi, okrenut cu drugo:-) Saljem Vam svima, lijep suncan pozdrav iz Rijeke, xoxo B.









Broj komentara: 40:

  1. Baš si se super dosjetila da različito oslikaš dvije strane, a obje toliko slatke i romantične! Imam strašnu želju naučiti oslikavati takvim načinom. Sigurno uživaš na svom balkonu uz šalicu kave.

    OdgovoriIzbriši
  2. какой хорошенький чайничек получился :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Biljo čajnik je fantazija,uklopljen sa ovim stolićem zaista je predivna cjelina,zbilja imaš u čemu uživati,divno je:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaaaakoooo slatko i romantično, odlično iskorišten stari čajnik!Svaka pohvala:))

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaooo, kako romantično! Divan je! Pusa! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. ako kažem da mi je pre, predobar, neće biti dovoljno!!! Svaka ti čast, iz projekta u projekt sve se više oduševljavam. Postaješ klasik!

    OdgovoriIzbriši
  7. Baš je lijepi! ..i slatka namjena! Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  8. What a cute tea pot with a penséa set.

    Hugs
    Elna

    OdgovoriIzbriši
  9. It is so nice and so shabby and romantic!!! I love it. Bravo Biljana. Many hugs

    OdgovoriIzbriši
  10. Eh što ti imaš mašte...posudi malo i meni...ja nikako da se uhvatim bojanja i salveta, kao da mi je presušila inspiracija, a kad vidim kakvo čudo si napravila od čajnika, dođe mi da odmah krenem u akciju...al, naravno da neću, to je samo želja, ali volje nekako nemam!
    Ne znam s koje strane bi ga radije gledala, sa šablonom ili ovim dražesnim cvijećem...prekrasno Biljana, kao i uvijek!

    OdgovoriIzbriši
  11. Mašta može svašta pelijepoga napraviti.

    OdgovoriIzbriši
  12. Kako savršeno djeluje uz stolić!! Čajnik je stvarno prekrasan, svaka strana zanimljiva na svoj način... ipak, preferiran onu šabloniziranu:))

    OdgovoriIzbriši
  13. Ma nije moglo biti ljepše!Vidim točke,ruže,patinu...što više treba?Apsolutno ništa!

    OdgovoriIzbriši
  14. Predobro izgleda...ti draga moja rasturaš!!!! I tebi lijep pozdrav iz sunčanih Vinkovaca!

    OdgovoriIzbriši
  15. Una maravilla de tetera, te ha quedado fantastica.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  16. Čajnik sa dva lica? Po potrebi, prema prigodi - ma super ideja... ah da i baš onako tvoj - shabby Biljanovski.

    OdgovoriIzbriši
  17. Savšeno se uklopila sa ovim divnim stolićem, famozno!

    Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  18. Ovo je stvarno predivno! Savršen poklon za mamin rođendan! Ona voli ovakve stvarčice!
    <3

    OdgovoriIzbriši
  19. Olično urađen. Kad mi samo padne na pamet koliko sam sličnih posuda, prije nego što sam krenula u svijet dekupaža, bacila gotovo da bih zaplakala. Sada se ubijam ,i što je najgore,u pronalaženju i kupovini predmeta na kojima "treniram".

    OdgovoriIzbriši
  20. Čajnik ti je presladak, super figura na ovom divnom stoliću..
    Ćao.

    OdgovoriIzbriši
  21. Hello, what a cute idea! I love teapots and have a large collection. What a great way to reuse a teapot with a whole in the bottom, clever! I'm a new follower on Networked Blogs and hope you'll follow me also. I would also love for your to share one of your projects at my linky party: Frugal Treasures Tuesday. Thanks for sharing and I hope to see you at the party!

    OdgovoriIzbriši
  22. Baš je lijep. I ja sam napravila nešto slično, volim to preuređivanje starih stvari. Uključila sam te u izazov, koji sam dobila od blog prijatelja pa ako želiš... http://kalipso-treasurechest.blogspot.com/2012/03/izazov.html

    OdgovoriIzbriši
  23. Bas dobra iskoriscenost :) LIke

    OdgovoriIzbriši
  24. So sweet with that vintage vibe. Thanks for sharing on Be Colorful
    pam

    OdgovoriIzbriši
  25. Biljance, devojce.... krasno. Uvek me obradujes novim idejama. Sjajna si, a u ruzama si nenadmasna....svaku ruzu kada ja slikam, prvo pomislim na tebe. Hvala ti sto postojis. Tvoja dascica u mom domu me uvek nezno pogleda u dozvoli neku novu kreaciju u meni. Hval to od srva jos jednom. Ljubim.

    OdgovoriIzbriši
  26. hahah ........****Hvala ti od srca jos jednom...od jutros same greske pravim u kuckanju...i to je nesto, jel tako? hhehehehh

    OdgovoriIzbriši
  27. Muito lindo!
    Boa semana!
    Beijinhos.
    Brasil.
    ♥ •˚。
    °° 。♥。
    ●/ ♥•˚。˚
    /❤
    / \ 。˚。♥

    OdgovoriIzbriši
  28. Evo mene opet! Imaš izazov na mom blogu!!!:)):)):))

    OdgovoriIzbriši
  29. Beautiful! I'm a new follower!

    Anne

    OdgovoriIzbriši
  30. genijalna je,jako ljepa i romantična!

    OdgovoriIzbriši
  31. Oh, it is beautiful!! You do such a gorgeous job on everything!!

    Carol

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails