pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

četvrtak, 3. ožujka 2016.

Proljetni makeover balkona


Hello spring!
Proljetno ciscenje i uređenje stana, pocinje sa prvim znacima proljeca. Malim makeoverom, unesite boje i cvijece i puno, pozitivne proljetne vibracije u vlastiti dom.

Prije  -  before

Poslije  -  after

Pronađite stare porculanske posude ( salice, zdjelice, cajnike i sl. ) iz obiteljskog nasljeđa ili kupite na buvljaku i u njih posadite cvijece - vjesnike proljeca.
Jednostavan i romantican detalj, koji ce promijeniti izgled vaseg doma.


Romanticne, dekorativne, porculanske posude sa jaglacima, pretvorile su moj balkon u mjesto za uzivanje i ispijanje prve jutarnje kave.




Stavite cvijece - vjesnike proljeca na stol i u drugim prostorijama stana. Dekorativan detalj, koji ce oziviti i uljepsati svaki kutak stana.


Do iduceg makeovera, puno pozdrava iz Rijeke,
                                                                  xoxo Biljana

Broj komentara: 18:

  1. Unos rincones encantadores!! un lujo para la vista

    OdgovoriIzbriši
  2. sjajno, ogledalo je prelijepo. Ma svi vasi radovi me oduševljavaju.

    OdgovoriIzbriši
  3. sjajno, ogledalo je prelijepo. Ma svi vasi radovi me oduševljavaju.

    OdgovoriIzbriši
  4. Un gusto exquisito para decorar este rincón.
    Se respira ambiente vintage.
    Muchos besos de las dos

    OdgovoriIzbriši
  5. Mnogo je lepo Biljo! Baš bih došla da zajedno popijemo kaficu na tvom preslatkom balkonu! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ma baš si ga lijepo skockala, sve je tip,top !!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Beautiful patio. Such a relaxing place to have a hot drink or cool drink the in the summer. Truly special.

    OdgovoriIzbriši
  8. That looks lovely! Thanks for joining Home Sweet Home!

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails