pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

nedjelja, 21. listopada 2018.

Kreativne radionice bojanja i uređenja namještaja u Rijeci


Dragi svi!

Prijava za kreativne radionice u 11. mj. je u tijeku.
Radionice ce se odrzati u prostoru Kreativne Udruge Shabby Chic u Rijeci, na adresi: Stube Alberta Anđelovica 5/C ( stube uz guvernerovu palacu, izlaze na Laginjinu ul. kod Chipoteke).

09.11. petak u 16,00 h  bojanje i uređenje namjestaja ( shabby, decoupage, krakel lak i patina )

10.11. subota u 16,00 h  bojanje i uređenje namjestaja sa kredastim bojama, chalk paint u shabby chic stilu

Radionica traje 2,5 - 3,0 sata, na radionice 09. i 10.11. nista ne trebate ponijeti sa sobom. Radimo na raznim podlogama, svoj rad cete ponijeti sa sobom doma.

NOVA DVODNEVNA RADIONICA
16.11. petak u 16,00 h i
17.11.  subota u 16.00 h
 NOVA DVODNEVNA RADIONICA bojanja i redizajna namještaja, namjenjena je za sve ( početnike i one koji to nisu ).
Na radionicu cete donijeti svoj manji komad namještaja ( stolica, polica, manji stolic, nocni ormaric i sl. )
Na dvodnevnoj radionici cemo zajedno uz moju pomoc obojati, preurediti i personalizirati vas komad namjestaja i prilagoditi ga vasem interijeru.

Prijave su u tijeku, javite se, jer je ogranicen broj polaznika.
Vas dolazak potvrdite na e-mail:  biljana-59@hotmail.com

Na kreativnim radionicama, naucit cete neki novi trik i dobiti inspiraciju za vase buduce projekte i makeovere.

Veselim se, nasem kreativnom druzenju :)  puno pozdrava,
                                                                             xoxo Biljana



1 komentar:


  1. Zadovoljstvo korisnika je naš posao
    Koji je vaš projekt?
    Imate poteškoća u razvoju ili pokretanju projekta. Imate dobru inicijativu, ali banka je odbila pristup zajam. Svi ozbiljni ljudi koji trebaju posuditi novac iz logičnog razloga, ne odgađaju završetak vašeg projekta. Primajte našu brzu i zajamčenu kreditnu ponudu u roku od 72 sata. Za bilo koji zahtjev, ne ustručavajte se kontaktirati nas za više informacija i bit ćete potpuno zadovoljni.

    E-pošta: georges.matvinc@gmail.com
    WhastApp: +33756924191

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails