pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

četvrtak, 17. ožujka 2022.

Dom i dizajn: Romantican shabby chic namještaj

 



Stara vitrina preuređena i prilagođena postojecem interijeru romanticne kamene kuce u Istri.

Villa Nonni je autenticna istarska kamena kuca za odmor, koju je njena vlasnica Barbara uredila sa puno ljubavi i pažnje.

Koristite stari namještaj i prilagodite ga vec postojecem interijeru, on ce vašem interijeru dati karakter i uciniti ga posebnim i drugacijim od drugih.


Prije - before


Poslije - after




Koristite stari namještaj, obojajte ga, preuredite, prenamjenite i vaš interijer učinite originalnim i posebnim.




Nakon brušenja, brisanja vlažnom krpom površina da budu čiste i sušenja, bojala sam prvo temeljnom akrilnom bojom za drvo a zatim bijelom i mint zelenom akrilnom bojom.








Unutrašnjost vitrine dekorirala sam starinskim gumenim valjkom sa buvljaka.










Rubove, vitice i noge istaknula sam neravnomjernim nanosom mint zelene boje i tako povezala unutrašnji i vanjski dio vitrine. Nove staklene rucke su detalj, koji cini razliku.






Koristite stari namještaj, jer on predstavlja dodatnu vrijednost za privlacenje nove grupe ekološko odgovornih turista.
Prve procvjetale grane nas podsjecaju da nam je proljece pred vratima.

Hvala Glasu Slavonije, clanak možete procitati ovdje





Do iduceg posta, puno pozdrava iz suncane Rijeke,
                                                                 xoxo Biljana

Nema komentara:

Objavi komentar

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails