pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

subota, 5. siječnja 2013.

Retro chic cajnik

Napravila sam, mali makeover cajnika, jer nisam htjela da izgubi svoj originalni izgled, koji ga cini posebno retro chic. Obojala sam rucku cajnika u bijelu boju, s jedne strane cajnika koristila sam sablonu, a sa druge strane retro motiv lustera - transfer tehniku.
Cajnik je kupljen u Mađarskoj, onih godina, kad smo isli u Mađarsku u kupovinu suhomesnatih proizvoda i sireva, sjecate li se? Dobro, sjetit ce se stariji i mi koji smo zivili u Slavoniji.
Ovaj stari cajnik je vise od uspomene, on me podsjeca na mirise i okuse djetinjstva i mladosti, on me podsjeca na lice moje mame, koja u njemu kuha caj u hladnim zimskim danima.
Mama, tata, beskrajno mi nedostajete
xoxo  Biljana



31 komentar:

  1. Original, beautiful,alwayls your style

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam od onih koji se sjećaju Mađarske, a najviše Harkanja i Šikloša (jesi li i ti išla tom stranom?). U Mađarsku još uvijek ponekad odem, ali to više nije to.
    Ali zato tvoji radovi uvijek oduševljavaju...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Jasna, da i mi smo najvise isli u Harkanj i Siklos:-)

      Izbriši
  3. Prelijep način da sačuvaš uspomene iz svoje prošlosti... sviđa mi se diskretan način kako si naglasila ljepotu i oblik ovog čajnika:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Divno!! Predivan način da se podsetiš na prošlost i najdraže!! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kod ovaaakvih stvari ostajem bez teksta, prekrasno, pozdrav. Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan je Biljo,imamo iste čajnike,i vjerujem da ti je jako sentimentalan,podsjeća zaista na neka divna vremena i na tebi tvoje najdraže:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Biljana, ista si mama!
    Lijepo je imati takve uspomene, neka ih

    OdgovoriIzbriši
  8. Tvojim super idejama nikad kraja, ovi stari čajnici su mi posebno dragi, a ovim diskretnim ali odličnim izborom motiva postao je stvarno poseban:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Lijepo si uredila čajnik, želim ti sve najbolje u 2013!

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala drage moje na posjeti i komentarima:-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Pozdrav! Lijepa, romantična - nostalgična blog. Ja ga gledati za dugo vremena već. Možete stvoriti veliko djelo. Možete vidjeti da ste stavili u njih. Ja sam tvoj fan. Tvoj!

    OdgovoriIzbriši
  12. Te ha quedado una tetera maravillosa, exclusiva.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  13. Lepo si ga uradila i to je dobar način da se sačuvaju uspomene.

    Verujem da ti roditelji nedostaju, ali ne znam šta da ti kažem...

    OdgovoriIzbriši
  14. Pięknie go ozdobiłaś.Ocaliłaś wspomnienia.Teraz już zawsze będą z Tobą. Mama...Tata...dziecięce zabawy...zapach rodzinnego domu.....ciepłe ręce Mamy. Pozdrawiam serdecznie!

    OdgovoriIzbriši
  15. What a fun addition to your studio. I love a touch of the unexpected and an old piece is so perfect for your shabby chic style. Thanks for sharing on BeColorful.
    p

    OdgovoriIzbriši
  16. Biljana! So pretty and original! I am featuring you later tonight on Transformed Tuesday. Hope to see you there. Hugs Peggy

    OdgovoriIzbriši
  17. So cute! Thank you for joining Home Sweet Home!
    Sherry

    OdgovoriIzbriši
  18. Thank you for linking up at Shabbilicious Friday Biljana.

    OdgovoriIzbriši
  19. oduševljavaju me ovi tvoji natpisi na plačicama

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails