pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

ponedjeljak, 14. siječnja 2013.

Kreativna ideja i inspiracija & Retro Shabby Chic Plocice za vrata

Retro plocice za ulazna vrata, sa romanticnim rustikalnim sarmom. Uređivala sam ih u Retro Shabby Chic stilu: bojanje akrilnim bojama, decoupage s motivima salveta, 3D sablone, transfer tehnika - obiteljsko prezime ispisano krasopisom i malo patine.
Kod prezimena Atlija, koristila sam motiv salvete plave boje identican boji, dutch - delft - blue, 2K lak za raspucavanje,  pukotine sam popunila sa bijelom  uljanom  bojom  -za  njezan izgled, podsjeca me na dutch plocicu:-)

Lijep pozdrav svima iz kisne Rijeke, xoxo Biljana

Broj komentara: 29:

  1. Nezna se koja je lipša!!!!!
    Pukotine su tako fine i nježne da sam ih vidila tek kad san kliknula na slike...prekrasno!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Your designs are so beautiful and serene, with just the right amount of color. Love em.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelepo... In samo ti veš, koliko ljubezni in truda je v njih.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hello
    I love these plaques... I want to do something like this... beatuful

    OdgovoriIzbriši
  5. sve su lijepe! Ma divne zapravo!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivne su ti pločice.Lp.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prelijepo kao i uvijek:) Teško bi se odlučila za najljepšu:) Raspucavanje ti je odlično ispalo!

    OdgovoriIzbriši
  8. Precioso, te ha quedado un resultado fantástico.
    Un saludo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Hello Biljana,
    Very beautiful, these door plaates.
    I wish you a happy 2013.
    Hugs,
    Guida

    OdgovoriIzbriši
  10. I think it's the 3-D stenciling that makes these really catch my eye. Maybe rather everything together. These are beautiful!
    Liz

    OdgovoriIzbriši
  11. Jako lijepo. Pozdrav iz snijegom zametenog Varaždina :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Predivno-dođe mi da isprobam nešto takvo! :)

    OdgovoriIzbriši
  13. znaš kako ovo meni izgleda - opuštajuće...
    kad bih ovo vidila npr. prijateljici na vratima (pogotovo da je to gđa Atlija :D ), stajala bih ispred vrata i gledala pločicu, možda bi i kavu popile na hodniku ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. Very beautiful! Visiting via Sweet Lil Gals linky. xx

    OdgovoriIzbriši
  15. que bonitos ...'¡¡ te han quedado preciosos..¡¡ un saludo....

    OdgovoriIzbriši
  16. Uvijek me oduševiš,toliko su divne,ne znam koja mi je ljepša pločica:)

    OdgovoriIzbriši
  17. HOLA, COMO STAS? TUS TRABAJOS SON HERMOSO, TE FELICITO, QUE DIOS BENDIGA TU CREATIVIDAD.. AHORA TE SIGO, VISITAME TAMBIÉN, SIEMPRE SERAS BIENVENIDA.. ANÍMATE.. BESOS, ABRAZOS Y BENDICIONES.
    ZHOBEYD@....

    OdgovoriIzbriši
  18. Wishing you a very happy weekend my dear....
    Hugs

    OdgovoriIzbriši
  19. Those signs are gorgeous! I really love the stencilling you did.

    OdgovoriIzbriši
  20. Ovo je fantastičnaaaaa ideja ! Romantično, ukrasno a mnogooooo korisno :)



    http://majolinacity.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  21. Apрointments are neeԁful. The tantric mаsѕagе іtsеlf doesn't Normally movement prostate tantric massage can as well help reduce a man'ѕ danger of gettіng prostate cаncer.
    but use thе tipѕ оf your thumbѕ уour consistence and repeat
    in an vеrtical attіtude.

    My wеb ρage tantric massage in london

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails